🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29107.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گوشی پرچمدار جدید هواوی پی ۳۰ معرفی شد

هواوی دقایقی پیش و در جریان یک رویداد خبری در شهر پاریس، از جدیدترین گوشی پرچمدار خود پرده برداری کرد. پرچمدار پی ۳۰ از قابلیت‌های ویژه‌ای بهره می‌برد تا با تکیه بر آن‌ها بتواند خود ...

هواوی دقایقی پیش و در جریان یک رویداد خبری در شهر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - پاریس، از جدیدترین گوشی پرچمدار خود پرده برداری کرد. پرچمدار پی ۳۰ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - از قابلیت‌های ویژه‌ای بهره می‌برد تا با تکیه بر آن‌ها بتواند خود را به عنوان یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ در بازار مطرح کند.

نکته قابل توجه در مورد پی ۳۰، دوربین قدرتمند آن است. دوربین هواوی پی ۳۰ از سه لنز مجزا تشکیل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - شده: دوربین اصلی دارای یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی است که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو آن را همراهی می‌کنند.

مدل پیشرفته‌تر یعنی پی ۳۰ پرو، به غیر از این سه لنز به یک سنسور (ToF (Time of Flight هم مجهز است که امکان زوم ده برابری را برای آن فراهم می‌سازد. اما دوربین سلفی پی ۳۰ نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با ضریب - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - گشودگی دهانه لنز f/۲.۰ است که نوید سلفی‌های بسیار شفاف و باکیفیتی را به کاربران می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی

اما - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - از منظر طراحی، هر دو مدل پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو از طراحی ظاهری مشابهی بهره - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌برند؛ هر دو دارای بدنه تمام شیشه‌ای در قسمت پشت و جلو هستند و لبه‌های گوشی از فلز صیقل خورده ساخته شده. همچنین وزن - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - مدل پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو به ترتیب به ۱۶۵ و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - ۱۹۲ گرم می‌رسد.

هواوی پی ۳۰ ضد آب است و از استاندارد IP68 برای مقاومت به قطرات آب و گرد - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - و غبار پیروی می‌کند. درست مثل مدل‌های قدیمی‌تر، شرکت چینی تصمیم گرفته - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - که رنگ‌آمیزی براق و منحصر به فرد پرچمداران پیشین را هم در پی ۳۰ تکرار کند و باید گفت که نتیجه بسیار چشم‌نواز و خیره‌کننده بوده است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی

هواوی پی ۳۰ از یک نمایشگر فول اچ دی پلاس اولد با ابعاد ۶.۱ اینچ و رزولوشن ۲۳۴۰x۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد که درون آن، حسگر اثر انگشت تعبیه شده.

تراکم پیکسلی این نمایشگر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - به ۴۲۲ پیکسل در اینچ می‌رسد، همچنین یک بریدگی کوچک نیز در قسمت بالایی این نمایشگر دیده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌شود که هر چند به اندازه بریدگی نمایشگر پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ کوچک و جمع‌ و جور نیست، اما وجود آن ابدا برای کاربر آزاردهنده نخواهد بود.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی

نکته جالب در مورد این نمایشگر، امکان پخش صدا توسط آن است؛ تکنولوژی جدید مشابه گوشی G8 ThinQ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - ال جی که با ویبره، از نمایشگر تولید صدا - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌کند که می‌تواند در آینده به یک ویژگی ممتاز و برگ برنده در گوشی‌های هواوی تبدیل شود.

اما یکی از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - تفاوت‌های مهم پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو در زمینه پخش صدا، وجود جک هدفون در مدل پی ۳۰ است که خود به تنهایی می‌تواند بسیاری از کاربران را به خرید این مدل در عوض مدل گران قیمت‌تر پی ۳۰ پرو تشویق کند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی

اما از منظر سخت‌افزار، هواوی پی ۳۰ از یک پردازنده کایرین ۹۸۰ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که برای پردازش‌های سنگین، یک رم هشت گیگابایتی (در صورت تمایل کاربر شش گیگابایتی) نیز آن را همراهی می‌کند. حافظه داخلی این دیوایس ۱۲۸ گیگابایت بوده و امکان - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - سفارش مدل ۵۱۲ گیگابایتی نیز وجود دارد.

انرژی پی ۳۰ را یک باتری قدرتمند ۳۶۵۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند. این باتری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی - را می‌توانید با شارژ بی‌سیم، شارژ بی‌سیم معکوس و شارژ سریع از طریق یو اس بی نوع C شارژ نمایید.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دلیجان استان مرکزی

و در نهایت، باید بدانید که هواوی مثل همیشه از رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به EMUI در مدل پی ۳۰ استفاده کرده که این بار، بر مبنای آخرین نسخه اندروید (اندروید ۹.۰ پای) طراحی شده است.

طبق اعلام هواوی، پرچمدار پی ۳۰ در تاریخ ششم آوریل (هفدهم فروردین) با قیمت پایه ۷۹۹ یورو همراه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در کنار مدل پی ۳۰ پرو روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone