🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  5. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29115.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نقص نرم افزاری در سرویس نیوز پلاس اپل؛ نشریات را رایگان دانلود کنید

همان طور که می دانید اپل چند روز قبل سرویس خبری جدیدش به نام نیوز پلاس را به شکل رسمی معرفی کرد. این سرویس با هزینه ماهیانه 9.99 دلار امکان دسترسی به بیش از 300 ...

همان طور که می دانید اپل چند روز قبل سرویس خبری جدیدش به نام نیوز - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنقر استان کردستان - پلاس را به شکل رسمی معرفی کرد. این سرویس با هزینه ماهیانه 9.99 دلار امکان دسترسی به بیش از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنقر استان کردستان - 300 مجله و روزنامه را در اختیار کاربران قرار می دهد که بین آنها عناوین مطرحی مانند تایم، نشنال جئوگرافیک، فوربز و اسپورتز دیده می شود. حالا مشخص شده است که دسترسی به منابع ارزشمند نیوز پلاس فقط منحصر به مشترکین نیست.

به تازگی یکی از فعالان حوزه iOS و macOS به نام «استیو تروتن-اسمیت» نقص مهمی را در نحوه اجرای سرویس های مختلف اپل شناسایی کرده که روی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنقر استان کردستان - iMac ها و مک بوک ها فعال است. او نتیجه یافته هایش را در توییتر منتشر ساخته و نشان داده که سوء استفاده از این نقص کار چندان دشواری هم نیست.

به گفته استیو، سرویس نیوز پلاس اپل از فناوری فیرپلی (FairPlay) استفاده نمی کند. فیرپلی که توسط خود اپل توسعه یافته، ابزاری برای مدیریت حق نشر دیجیتال (DRM) به شمار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنقر استان کردستان - می رود که محتوای دارای حق نشر را روی فروشگاه آیتونز حفاظت می کند. سیستم عامل iOS روی آیفون یا آیپد این موضوع را کاملاً سفت و سخت می گیرد ولی روی نسخه دسکتاپ نیوز پلاس، اوضاع متفاوت است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنقر استان کردستان

در واقع اپلیکیشن دسکتاپ نیوزپلاس، نسخه PDF نشریات را دانلود کرده و آنها را داخل فولدری ذخیره - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنقر استان کردستان - می نماید، فولدری که در دسترس کاربر هم قرار دارد و می توان از محتوای آن برای بازسازی فایل PDF اصلی استفاده کرد. اجرای این مراحل به دانش فنی زیادی نیاز ندارد و به سختی می توان باور کرد که اپل چنین نقص ساده ای را نادیده گرفته است.

اپل نیوز پلاس اولین سرویس جدیدی بود که چند روز قبل به شکل رسمی معرفی شد و فعلاً به شکل آزمایشی در اختیار کاربران آمریکایی و کانادایی قرار گرفته است. دو سرویس دیگر یعنی آرکید - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنقر استان کردستان - و تی وی پلاس چند ماه بعد فعال می شوند و اپل فرصت کافی در اختیار دارد تا نقص - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنقر استان کردستان - های مشابه را در این دو سرویس شناسایی و برطرف نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone