🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29134.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

افزایش 100 درصدی بدفزارهای گوگل‌پلی در 2018؛ تبلیغ‌افزارها مقصر اصلی

گزارش سالانه امنیت و حریم شخصی گوگل منتشر شده که خبر از افزایش 100 درصدی بدافزارها یا به قول گوگل «اپلیکیشن های بالقوه مخرب» می دهد. با این حال گوگل معتقد است سلامت کلی اکوسیستم ...

گزارش سالانه امنیت و حریم شخصی گوگل منتشر شده - تعمیرات کولر گازی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که خبر از افزایش 100 درصدی بدافزارها یا به قول گوگل «اپلیکیشن های بالقوه مخرب» می دهد. با این حال گوگل معتقد است سلامت کلی اکوسیستم اندروید بهبود یافته است.

بر اساس این گزارش سهم دانلود اپ های بالقوه مخرب از گوگل پلی از 0.02 درصد در سال 2017 به 0.04 درصد در سال 2018 افزایش یافته است. البته در پنجمین گزارش امنیت و حریم شخصی گوگل کلاه برداری های مبتنی بر کلیک هم به جمع اپلیکیشن های بالقوه مخرب یا به اختصار «PHA» اضافه شده است. به گفته گوگل اگر این گروه جدید را در نظر نگیریم می توان گفت که آمار PHA کاهشی 31 درصدی را تجربه کرده است.

امن نگه داشتن بیش از 2 میلیارد دستگاه اندروید در سراسر جهان، برای گوگل کار ساده ای - تعمیرات کولر گازی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نیست. با این حال سیستم حفاظتی Google Play Protect که از سال 2017 پیاده سازی - تعمیرات کولر گازی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شد روزانه می تواند 50 میلیارد اپلیکیشن را اسکن کند. علاوه بر این کمپانی ساکن مانتین ویو در سال 2018 این سیستم حفاظتی خود را بیش از پیش ارتقا داد و به قابلیت های هوش مصنوعی مجهز - تعمیرات کولر گازی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کرد.

تعمیرات کولر گازی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
آمار دستگاه هایی که در سال 2018 اپ های بالقوه مخرب نصب کرده اند، به تفکیک نسخه اندروید.

در ادامه آمارهای این گزارش اعلام - تعمیرات کولر گازی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شده که در سال گذشته میلادی، 0.45 درصد از دستگاه های اندرویدی که به گوگل پلی مجهز بوده اند برنامه های بالقوه مخرب را دانلود کرده اند. این میزان در مقابل 0.56 درصد سال 2017 کاهش نسبی را شاهد بوده است. اما آمارها اشاره به اپ های مخربی که از روش - تعمیرات کولر گازی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - های دیگری به جز فروشگاه رسمی این شرکت نصب شده اند هم کرده. بر این اساس در سال 2018 به تعداد 1.6 میلیارد برنامه مخرب به این طریق نصب شده است. با این حال در گزارش مورد بحث اعلام نشده که چه تعداد از - تعمیرات کولر گازی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تلاش ها برای این روش های نصب مسدود شده اند.

با وجود اینکه گوگل از تلاش های خود برای محافظت از دستگاه های اندرویدی می گوید اما حقایقی - تعمیرات کولر گازی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در مورد اتفاقات ناگوار در پلتفرم اندروید را نباید فراموش کرد. بدافزارهای متعددی موفق شده اند با نام های جدید یا تحت نام - تعمیرات کولر گازی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ناشرهای - تعمیرات کولر گازی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دیگر مجدداً منتشر شوند. حتی مدتی قبل گوگل پلی، 210 اپلیکیشن آلوده به تبلیغ افزاری به نام SimBad را از فروشگاه خود حذف کرد. با این حال تا پیش از حذف، این برنامه ها 150 میلیون بار دانلود شده بودند. از آنجایی که کلاه برداری های مبتنی - تعمیرات کولر گازی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بر کلیک به تنهایی 54.9 درصد از تمامی اپلیکیشن های به طور بالقوه مخرب را شامل می شوند، به نظر می - تعمیرات کولر گازی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رسد چالش بزرگ بعدی گوگل مقابله با آنها باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آیتغمش نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
سلام نامه، حالت چطوره؟
من فرشته هوشمند هستم و در خدمتتون هستم. اومدم تا به سوالتون درباره مشکل کولر گازی پاکشوما MPF 18CH در شهر رستم‌آباد گیلان بپردازم.
بهتون بگم که یکی از مشکلات سرد کننده مولتی‌اسپلیت پاکشوما MPF 18CH می‌تونه باطری مخزنی ریموت کنترل باشه. در اینصورت ریموت کنترل قادر به ارسال دستور به دستگاه نخواهد بود و کولر گازی هم کار نمی‌کنه.
برای تعمیر چنین مشکلی، ابتدا باید پوشش پشتی ریموت کنترل رو باز کرد و باطری‌های قدیمی رو جدا کنید و همان باطری خارجی (مدل CR2025) رو جایگزینش کنید. سپس پوشش ریموت کنترل رو ببندید.
اینطوری مشکل شما حل خواهد شد و کولر گازی پاکشوما MPF 18CH مجدداً به کار خود ادامه خواهد داد.
امیدوارم به دردتون خورده باشه



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone