🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  2. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29135.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گزیده‌ای از بهترین، بدترین و عجیب‌ترین دروغ‌های اول آوریل 2019

هر ساله دروغ اول آوریل یا April's Fool تقریباً با 13 فروردین ما ایرانی ها همزمان می شود. در دنیای تکنولوژی هم در این روز شاهد دروغ هایی از سوی شرکت های بزرگ هستیم که ...

هر ساله دروغ اول آوریل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - یا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - April's Fool تقریباً با 13 فروردین ما ایرانی ها همزمان می شود. در دنیای تکنولوژی هم در این روز شاهد دروغ هایی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - از سوی شرکت های بزرگ هستیم که گاهی عجیب و گاهی هم جالب و باورپذیر هستند. البته گاهی هم مایه آبروریزی شرکت ها می شوند. گاهی این دروغ ها دردسر ساز می شوند و حتی برخی شرکت ها از جمله مایکروسافت، این شوخی را بین کارمندان ممنوع - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - کرده اند.

امسال هم دروغ های جالب، مضحک و گاه بی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - مزه ای گفته شد که در ادامه مطلب برخی از آنها را مرور می کنیم.

گوگل تولیپ؛ لاله هوشمند سخنگو

اگر آرزو دارید با گل ها صحبت کنید، گوگل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - تولیپ شما را به هدفتان می رساند. به لطف پیشرفت های هوش مصنوعی اسپیکر هوشمند گوگل هوم می تواند لاله ها را به خوبی درک کرده و امکان ارتباط دو طرفه بین انسان و لاله ها را فراهم کند. لاله ها می توانند به ما بگویند که چه زمانی به آب یا نور بیشتر احتیاج دارند. علاوه بر این به خوبی به درد دل هایتان گوش می دهند و حتی راهنمایی هایی برایتان دارند! برای استفاده از این قابلیت تنها کافیست از اسپیکر هوشمند گوگل هوم بخواهید با لاله - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - تان ارتباط برقرار کند.

پاک کننده نمایشگر گوشی با اپلیکیشن

امسال گوگل در کنار مینی گیم در اپلیکیشن مپس به عنوان دروغ اول آوریل، یک گزینه دیگر را هم در آستین داشت: پاک کننده نمایشگر در اپلیکیشن Files برای گوشی های اندرویدی. این قابلیت که به سادگی می توان آن را از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - داخل تنظیمات اپلیکیشن فعال کرد، لکه ها و کثیفی های روی نمایشگر را تشخیص داده و پاک می کند.

خودروی الکتریکی وان پلاس

وان پلاس از محصول هوشمند بعدی خود خبر داد: یک خودروی الکتریکی به نام «وارپ کار» که به گونه ای یک تقلید از تسلا به حساب می آید. مشخصات کامل تر این خودرو در صفحه ای اختصاصی تشریح شده است. بر این اساس شتاب وارپ کار کمی کند تر از تسلا مدل اس است و مسافت قابل پیماش با یک بار شارژ هم کمتر است. به نظر می رسد خودرویی که در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - پس سایه های تصویر دیده می شود در واقع یک مک لارن است.

دستیار هوشمند جی فورس RTX انویدیا

دستیار هوشمند - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - انویدیا یا به اختصار .R.O.N می تواند راهنمایی های جالبی برای بازی بهتر در Apex به شما ارائه دهد؛ به عنوان نمونه به شما می گوید که برای زنده ماندن بهتر است که همین الان مخفی شوید یا حتی می تواند نقش - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - یک مربی بازی را بریتان ایفا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - کند. علاوه بر این می تواند در انجمن های اینترنتی از جمله ردیت با ترول های دیگر چت کرده و جوابشان را بدهد.

پهپادی برای گردش حیوانات خانگی

این دستگاه به کار آن دسته از افرادی می آید که حوصله بیرون بردن سگ خانگی خود برای گردش را ندارند. پهپاد «داگ واکر» به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - میکروفن و دوربین مجهز شده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - و با استفاده از آن می توانید از راه دور هم با سگ خود صحبت کنید. اما اگر پهپاد روی سر حیوان بیچاره سقوط کند یا بیش از حد اوج بگیرد و سگ کوچک را به آسمان ببرد چه می شود؟

جالب اینکه سایت تامبزآپ در ظاهر این محصول را به فروش می رساند. البته - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - در انتهای همین صفحه می گوید که فریب خورده اید.

محصول جالب دیگر این سایت یک درب ویژه برای بیرون رفتن سگ ها و گربه های خانگی است که تنها به حیواناتی که با سیستم - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - حسگر اثر پنجه تأیید شوند، اجازه ورود می دهد.

وِیمو پِت؛ سرویس ماشین خودران برای حیوانات خانگی

ویمو که از زیر مجموعه های گوگل به حساب می - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - آید - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - و فناوری های ماشین های خودران را توسعه می دهد سرویس ویژه ای برای انتقال حیوانات خانگی را ارائه کرده است. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - حیوانات علاوه بر این که به مقصد دلخواه شما می روند از فضای داخلی خودرو از جمله - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - نمایش لیزری هم لذت خواهند برد.

امسال هم مانند سال های گذشته دروغ های اول آوریل کم نبود. علاوه بر موارد فوق، لاکهید مارتین خبر از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - قصد خود برای تولید عطری - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - با بوی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - اعماق فضا داد. سودا استریم دستگاهی را تبلیغ کرد که با همکاری اسکات کِلی، فضانورد ناسا توسعه داده شده و با استفاده از آن هر شخصی می تواند آب گاز دار تولید کند. اپراتور مخابراتی تی موبایل هم از غرفه موبایل ویژه ای گفت که قرار است در سراسر ایالات متحده نصب شود. کاربران با وارد شدن به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کنگاور استان کردستان - این غرفه می توانند به دور از صداهای محیط به راحتی با گوشی موبایل خود مکالمه کنند.

به نظرتان کدام دروغ اول آوریل امسال جالب تر بود و آرزو می کردید کدام یک حقیقت داشته باشد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهردخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام آیا سمت روستای رستم آباد کنگاور اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در روستای رستم آباد شهر کنگاور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone