🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29140.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گوگل با یک مینی گیم در اپلیکیشن نقشه به استقبال اول آوریل رفت

هر سال در روز اول آوریل شرکت های مختلف با انتشار اخبار جنجالی و البته دروغ، یک سنت قدیمی به نام «April Fools» یا شوخی اول آوریل را به جا می آورند که در ایران ...

هر سال در روز اول آوریل شرکت های مختلف با انتشار اخبار جنجالی و البته دروغ، یک سنت قدیمی به نام «April Fools» یا شوخی اول آوریل را به جا می آورند که در ایران آن را با نام دروغ 13 می شناسیم.

کمپانی گوگل امسال رویکرد متفاوتی در پیش گرفته و با اضافه کردن یک مینی گیم نوستالژیک به اپلیکیشن نقشه خود (Google Maps) به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان - استقبال شوخی اول آوریل رفته است.

در مینی گیم گوگل با یک قطار روی نقشه Snake بازی کنید

شرکت ساکن مانتین ویو با الهام گرفتن از بازی محبوب و خاطره انگیز Snake که در گوشی های نوکیا قدیمی مهم ترین سرگرمی محسوب - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان - می شد، یک مینی گیم به اپلیکیشن مپس اضافه کرده که در آن باید با استفاده از قطار که نقش مار را بازی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان - می کند، مسافران را سوار کرده و تا جای ممکن رشد کنید. البته در این بازی بر خلاف نسخه کلاسیک - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان - اسنیک، خروج از صفحه مساوی باخت بوده و بدیهی است که برخورد قطار با خود نیز به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان - پایان بازی منجر می شود.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان

برای دسترسی به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان - بازی، کافیست منوی گوگل مپس (سه خط بالا سمت چپ صفحه) را باز کرده و گزینه Play Snake را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان - لمس کنید. البته لازم به ذکر است که به دلیل سیاست های گوگل، دسترسی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان - کاربران ایرانی به این بازی مسدود شده و برای ورود به آن نیازمند نرم افزارهای تغییر IP خواهید بود.

اسنیک گوگل مپس در هفت زمین مختلف شامل کل نقشه، قاهره، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان - سائوپائولو، لندن، سیدنی، سان فرانسیسکو و توکیو قابل بازی بوده و در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان - هر نقشه علاوه بر مسافران، می توان با برخورد به سازه های مشهور (مانند برج خلیفه در نقشه کل جهان) امتیازات اضافی کسب کرد.

گفتنی است گوگل مینی گیم مورد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان - بحث را به مناسبت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان - شوخی اول آوریل برای اندروید و iOS عرضه کرده که تا یک هفته قابل بازی خواهد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان - بود و پس از آن تنها از طریق صفحه وب مخصوصی که بعداً معرفی خواهد شد، در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مینودشت استان گلستان - دسترس قرار خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone