🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15494.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آی‌مک اپل با تراشه قدرتمند M1 و طراحی جدید رونمایی شد

اپل بالاخره پس از یک دهه از نسخه جدید آی‌مک با یک طراحی جدید رونمایی کرد. آی‌مک جدید از ظاهری متفاوت با رنگ‌های جدید و شاد بهره می‌برد و حاشیه‌های کمی اطراف نمایشگر آن به ...

اپل بالاخره پس از یک دهه از نسخه جدید آی‌مک با یک طراحی جدید رونمایی کرد. آی‌مک جدید از ظاهری متفاوت با رنگ‌های جدید و شاد بهره می‌برد و حاشیه‌های کمی اطراف - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کنگاور استان کردستان - نمایشگر آن به چشم می‌خورد. این دستگاه طبیعتا با تراشه‌ای محصول اپل سیلیکون روانه بازار می‌شود.

آیمک جدید صفحه نمایشی ۲۴ اینچی دارد که به فناوری True Tone مجهز شده است. این دستگاه در ۷ رنگ شامل سفید، آبی، بنفش، قرمز، نارنجی، زرد و سبز عرضه می‌شود. قلب تپنده کامپیوتر جدید اپل تراشه اختصاصی M1 است که مبتنی بر معماری آرم تولید می‌شود.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کنگاور استان کردستان

آیمک بازطراحی‌شده از نسخه ارتقایافته دوربین فیس‌تایم بهره می‌برد که رزولوشن آن - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کنگاور استان کردستان - دو برابر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کنگاور استان کردستان - مدل پایه‌ی نسل قبلی آیمک شده و حالا 1080p است. دوربین این دستگاه با کمک موتور عصبی تراشه M1 می‌تواند کیفیت تصویر را افزایش دهد. به‌علاوه، اپل میکروفن‌های با کیفیت استودیویی را روی این آیمک قرار داده تا صدا را بهتر ضبط کنند. کامپیوتر حاضر از «صدای فضایی» (Spatial Audio) هم پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کنگاور استان کردستان - می‌کند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کنگاور استان کردستان

آی‌مک ۲۴ اینچی اپل در کناره بدنه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کنگاور استان کردستان - دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است.در پهلوی دستگاه یک درگاه برق نیز قرار گرفته که می‌تواند به عنوان رابط اترنت هم استفاده شود. افزون بر این، کامپیوتر اپل از ۴ درگاه USB-C بهره - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کنگاور استان کردستان - می‌برد که دو تای آن‌ها با تاندربولت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کنگاور استان کردستان - هم سازگارند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کنگاور استان کردستان

آیمک جدید با سه کیبورد متفاوت عرضه می‌شود تا بتوانید رنگ آن را با خود دستگاه ست کنید. یکی از طراحی‌های جدید مجیک کیبورد دارای حسگر اثر انگشت تاچ آیدی است. اپل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کنگاور استان کردستان - حتی رنگ مجیک موس را هم تغییر داده تا هماهنگی بیشتری با آیمک پیدا کند. به‌علاوه، مجیک ترک‌پد هم تغییرات کوچکی به لحاظ طراحی داشته است.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کنگاور استان کردستان

آی‌مک ۲۴ اینچی با قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار و حداکثر قیمت ۱۴۹۹ دلار وارد بازار می‌شود. ثبت سفارش برای این دستگاه از تاریخ ۱۰ اردیبهشت آغاز خواهد شد و عرضه آن از نیمه اول خرداد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کنگاور استان کردستان - انجام می‌پذیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone