🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15493.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل کارت خانواده معرفی شد

اپل می‌خواهد جایگاه مناسبی در بازار مالی برای خودش دست و پا کند. کوپرتینویی‌ها پس از عرضه اپل کارت در ۲۰۱۹، دقایقی پیش در مراسم Spring Loaded از جدیدترین قابلیت آن رونمایی کردند: اپل کارت ...

اپل می‌خواهد جایگاه مناسبی در بازار مالی برای خودش دست و پا کند. کوپرتینویی‌ها پس از عرضه اپل کارت در ۲۰۱۹، دقایقی پیش در مراسم Spring - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - Loaded از جدیدترین قابلیت آن رونمایی کردند: اپل کارت خانواده.

اپل کارت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - خانواده امکان ایجاد اعتبار مشترک را برای زوج‌ها ممکن می‌کند و البته اعضای خانواده بالای ۱۳ سال هم می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. این محصول ماه آینده میلادی وارد بازار ایالات متحده آمریکا می‌شود و کاربران باید به جدیدترین نسخه iOS دستگاه خود را آپدیت کنند.

عرضه چنین محصولی چندان دور از انتظار نبود چرا که در نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان iOS 14.5 اطلاعاتی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - درباره پشتیبانی اپل کارت از چندین کاربر وجود داشت که امکان - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - ایجاد حساب‌های مشترک برای بزرگسالان و استفاده گسترده‌تر توسط اعضای خانواده را فراهم می‌کند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردبیل استان اردبیل

به گفته مدیرعامل اپل، تیم کوک زوج‌ها می‌توانند خطوط اعتباری را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و ادغام کنند و البته هردو برای استفاده از آن حق یکسانی دارند.

در کنار این ویژگی، کاربران می‌توانند دسترسی به اپل کارت را برای اعضای خانواده با سن بالای ۱۳ سال هم ممکن کنند و البته کوپرتینویی‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهند که برای چنین افرادی محدودیت پرداخت درنظر بگیرند. در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - کنار مبلغ، می‌توان روی نحوه استفاده از آن هم کنترل داشت.

اگرچه اپل با این کار امکان کنترل مالی بطور مساوی را به زوج‌ها فراهم می‌کند، اما این کمپانی استراتژی بزرگتری دارد که آن، نقش بیشتر در بازارهای مالی است.

در حال حاضر مشخص نشده که چند نفر از اپل کارت استفاده می‌کنند، اما در مارس ۲۰۲۰ تعداد کاربران آن به ۳.۱ میلیون نفر رسیده بود. با - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - این حال کوک در مراسم امروز، آن را موفق‌ترین - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - عرضه کارت اعتباری اعلام کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone