🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15495.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل تی وی جدید معرفی شد؛ ریموت کنترل متفاوت و پشتیبانی از HDR با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز

اپل در رویداد امروز خود از اپل تی وی جدید رونمایی کرد تا جایگزینی برای اپل‌ تی‌وی 4K قبلی باشد که ۴ سال از زمان معرفی‌اش می‌گذشت. اپل تی‌وی جدید از چیپست A12 بایونیک بهره ...

اپل در رویداد امروز خود از اپل تی وی جدید رونمایی کرد تا جایگزینی برای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر الوند استان زنجان - اپل‌ تی‌وی 4K قبلی باشد که ۴ سال از زمان معرفی‌اش می‌گذشت.

اپل تی‌وی جدید از چیپست A12 بایونیک بهره می‌برد. این چیپ قدرتمند به استریم باکس اپل امکان نمایش محتوای HDR با نرخ فریم بالاتر را می‌دهد. ریموت کنترل سازگار با دستیار هوشمند سیری هم باز طراحی شده و حالا ظاهری متفاوت دارد.

البته باید اشاره کنیم که اپل تی‌وی قبلی هم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر الوند استان زنجان - از HDR و دالبی ویژن، در کنار کدک صوتی دالبی اتماس پشتیبانی می‌کرد اما توانایی پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر الوند استان زنجان - از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر الوند استان زنجان - نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را نداشت. علاوه بر این - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر الوند استان زنجان - مدل قبلی از ریموت کنترلی بهره می‌برد که طراحی مناسبی نداشت. ریموت کنترل جدید اما هم از نظر ارگونومی بهبود یافته و هم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر الوند استان زنجان - قابلیت‌های جدیدی شامل حالش شده است. ریموت کنترل در مقایسه با قبل ضخامت بیشتری دارد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر الوند استان زنجان - و به یک کنترلر لمسی جدید مجهز - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر الوند استان زنجان - شده است. در بالای بخش لمسی هم یک کلید - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر الوند استان زنجان - پاور به چشم می‌خورد و کلید فعال کردن دستیار صوتی سیری به سمت راست بدنه منتقل شده است. البته اپل، طراحی خود اپل تی وی را تغییر چندانی نداده و بر خلاف بسیاری از رقبا که ظاهری کوچک‌تر و شبیه به یک دانگل ظریف - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر الوند استان زنجان - را دارند، استریم باکس اپل همچنان ظاهری جعبه‌ای شکل دارد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر الوند استان زنجان

از دیگر قابلیلت‌‌های جدید اپل تی وی امکان استفاده از سنسور نور آیفون برای بهبود رنگ‌های تلویزیون متصل به اپل تی وی است. اپل همچنین اشاره - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر الوند استان زنجان - کرده که با بسیاری از تولید کنندگان محتوا از جمله فاکس اسپرت، NBC یونیورسال،‌ پارامونت پلاس، ردبول تی‌وی و کانال پلاس برای تولید محتوای HDR با نرخ فریم بالا همکاری داشته است.

اپل تی وی جدید با قیمت پایه ۱۷۹ دلار برای مدل با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی به فروش می‌رسد و از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر الوند استان زنجان - دهم اردیبهشت ماه روانه بازار می‌شود. مدل ۶۴ گیگابایتی هم ۱۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. اپل تی وی HD قدیمی هم که به رزولوشن 1080p محدود است با ریموت کنترل جدید به قیمت ۱۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone