🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15496.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید مجیک کیبورد اپل با تاچ آیدی از راه رسید

امروز اپل در مراسم «Spring Loaded» دست پر حضور داشت و از محصولات متنوع و جذابی رونمایی کرد. یکی از این دستگاه‌ها، مجیک کیبورد جدید است که از سنسور اثر انگشت تاچ آیدی بهره می‌برد. ...

امروز اپل در مراسم «Spring Loaded» دست پر حضور داشت و از محصولات متنوع و جذابی رونمایی کرد. یکی از این دستگاه‌ها، مجیک کیبورد جدید است که از سنسور اثر انگشت تاچ آیدی بهره می‌برد. کوپرتینویی‌ها در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خراسان استان خراسان - کنار این کیبورد از ترک‌پد و مجیک ماوس جدیدشان هم رونمایی کردند تا یک پکیج کامل در اختیار کاربران قرار دهند.

در حالی که در سال‌های گذشته آی‌مک و آی‌مک پرو تغییراتی را تجربه کردند و - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خراسان استان خراسان - با رنگ‌های جدیدی هم روانه بازار شدند، اپل تا جای ممکن تغییری در مجیک کیبورد ایجاد نکرد. در حقیقت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خراسان استان خراسان - سال‌ها با یک کیبورد باریک به همراه پورت لایتنینگ و کلیدها با مکانیزم قیچی روبه‌رو بودیم.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خراسان  استان خراسان

حالا این کمپانی در مراسم امروز - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خراسان استان خراسان - دقایقی پیش از نسل جدید این کیبورد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خراسان استان خراسان - رونمایی کرد. این کیبورد در رنگ‌های جدیدی وارد بازار می‌شود، از تاچ آیدی بهره می‌برد، کلیدهای جدیدی برای ایموجی، - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خراسان استان خراسان - اسپات‌لایت، حالت عدم مزاحمت و قفل کردن مک دارد.

تاچ‌آیدی در گوشه سمت راست بالای کیبورد قرار گرفته و امکان آنلاک کردن کامپیوتر، پرداخت با اپل پی و آنلاک پسورد منیجر و موارد دیگر را برایتان ممکن می‌کند. یکی از قابلیت‌های جالب، عملکرد وایرلس این سنسور است، بنابراین نیازی نیست حتما آن را از طریق کابل لایتنینگ به کامپیوتر وصل کنید.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خراسان  استان خراسان

اپل درون این کیبورد از یک قطعه امنیتی استفاده کرده که می‌تواند بطور مستقیم - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خراسان استان خراسان - با Secure Enclave موجود در چیپ M1 ارتباط برقرار کند، بنابراین تنها با مک‌های جدید مجهز به این تراشه کار می‌کند.

خریداران در هنگام خرید آی‌مک می‌توانند از میان سه مدل کیبورد، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. این کیبورد در نسخه‌ای مجهز به بخش نام‌پد هم عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone