🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15500.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مجیک کیبورد آیپد پرو حالا با رنگ سفید هم قابل سفارش است

اپل امشب در رویداد Spring Loaded در کنار معرفی آیفون ۱۲ با رنگ جدید بنفش، از رنگ جدید مجیک کیبورد آیپد پرو هم پرده برداشت. از این پس می‌توانید این کیبورد جذاب و کاربردی برای ...

اپل امشب در رویداد Spring Loaded در کنار معرفی آیفون ۱۲ با رنگ جدید بنفش، از رنگ جدید مجیک کیبورد آیپد پرو هم پرده برداشت. از این پس می‌توانید این کیبورد جذاب و کاربردی برای پیشرفته‌ترین تبلت اپل را با رنگ سفید هم سفارش بدهید.

بهار سال گذشته بود که اپل برای اولین بار از مجیک کیبورد برای آیپد پرو رونمایی کرد؛ صفحه کلیدی تقریبا مشابه Smart Keyboard برای آیپد، ولی مجهز به یک ترک‌پد برای ناوبری بهتر در محیط آیپد او اس. از زمان رونمایی این کیبورد تا امشب، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اصفهان استان اصفهان - فقط نسخه مشکی رنگ آن در فروشگاه‌های اپل ارائه می‌شد اما حالا خریداران امکان سفارش رنگ سفید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اصفهان استان اصفهان - را هم پیدا کرده‌اند.

مجیک کیبورد آیپد پروی ۱۱ اینچی در حال حاضر ۲۹۹ دلار قیمت دارد و این در حالیست که برای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اصفهان استان اصفهان - آیپد پروی ۱۲.۹ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اصفهان استان اصفهان - اینچی باید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اصفهان استان اصفهان - مبلغ بیشتر ۳۴۹ دلار را بپردازید. اپل دکمه‌های این کیبورد کاربردی را برای بیش از ۳۰ زبان دنیا (به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اصفهان استان اصفهان - غیر از فارسی) شخصی‌سازی کرده و همین حالا با - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اصفهان استان اصفهان - مراجعه به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اصفهان استان اصفهان - فروشگاه‌ آنلاین اپل می‌توانید آن را خریداری کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone