🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15498.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آیپد پرو با تراشه M1 و نمایشگر Mini-LED از راه رسید

همان طور که انتظار می‌رفت اپل سرانجام امشب از نسل جدید آیپد پرو پرده برداشت. نکته جالب درباره مدل جدید تبلت اپل این است که درست مثل جدیدترین مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو از تراشه ...

همان طور که انتظار می‌رفت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اسدآباد استان همدان - اپل سرانجام امشب از نسل جدید آیپد پرو پرده برداشت. نکته جالب درباره مدل جدید تبلت اپل این است که درست مثل جدیدترین مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو از تراشه M1 استفاده خواهد کرد و نمایشگر Mini-LED خواهد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اسدآباد استان همدان - داشت.

اپل مدعی است که استفاده از تراشه M1 ارتقای کارایی چشمگیری را نسبت به نسل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اسدآباد استان همدان - قبلی برای آیپد پرو جدید به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اسدآباد استان همدان - ارمغان می‌آورد. عملکرد گرافیکی این دستگاه حدود ۱۵۰۰ برابر سریع‌تر شده و می‌توانید یک روز کامل روی عمر باتری آن حساب کنید. پردازنده مرکزی هم هشت هسته دارد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اسدآباد استان همدان - که ۵۰ درصد سریع‌تر از آیپد پرو قبلی عمل می‌کند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اسدآباد استان همدان

آیپد پرو جدید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اسدآباد استان همدان - از درگاه تاندربولت، ارتباطات 5G و یک دوربین بهبودیافته بهره می‌برد. اپل می‌گوید پردازنده سیگنال تصویری و اسکنر لایدار جزئیات بی‌نظیری را در محیط‌های کم‌نور به دست دوربین - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اسدآباد استان همدان - این دستگاه می‌رساننند. این آیپد در بخش سلفی هم از یک دوربین TrueDepth برخوردار شده که امکان تشخیص چهره را فراهم می‌کند. دوربین جلوی آیپد پرو جدید یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی دارد و به قابلیتی به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اسدآباد استان همدان - نام Center Stage مجهز شده که می‌تواند در تماس‌های ویدیویی سوژه‌ها را دنبال کند.

آیپد پرو جدید در دو اندازه ۱۲.۹ و ۱۱ اینچی با نمایشگری از نوع Mini-LED به نام Liquid Retina XDR به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اسدآباد استان همدان - بازار می‌آید که اپل می‌گوید روشنایی سطح XDR را برای شما ممکن می‌کند. این صفحه نمایش دارای ۱۰ هزار مینی LED است که بدون اثرگذاری قابل توجه بر عمر باتری باعث افزایش چشمگیر کنتراست می‌شود. نمایشگر آیپد پرو جدید از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیتی و قلم اپل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اسدآباد استان همدان - پشتیبانی می‌کند. اپل مدعی است که بدنه این دستگاه را به شکل کامل از آلومینیوم بازیافتی ساخته است.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اسدآباد استان همدان

این تبلت قدرتمند در مدل پایه‌ی نسخه‌ی ۱۱ اینچی با قیمت ۷۹۹ دلار و در نسخه ۱۲.۹ اینچی با قیمت ۱۰۹۹ دلار به دست کاربران می‌رسد. ثبت سفارش این دستگاه از ۱۰ اردیبهشت انجام می‌گیرد و عرضه آن از نیمه اول خرداد آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone