🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17614.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل تصاویری از نمای داخلی فروشگاه شناور خود منتشر کرد

فروشگاه جدید اپل با طراحی گنبدی شکل و منحصربه‌فرد همانند فانوسی که روی آب شناور شده در خلیج «مارینا بی» سنگاپور می‌درخشد. چند روز قبل برای اولین بار تصاویری از بیرون این فروشگاه منتشر شد. ...

فروشگاه جدید اپل با طراحی گنبدی شکل و منحصربه‌فرد همانند فانوسی که روی آب شناور شده در خلیج «مارینا بی» سنگاپور می‌درخشد. چند روز قبل برای اولین بار تصاویری از بیرون این فروشگاه منتشر شد. حال کمپانی کوپرتینویی عکس‌هایی از درون آن نیز منتشر کرده است.

فروشگاه گنبدی شکل اپل، «مارینا بی سندز» (Apple Marina Bay Sands) نام داشته و در منطقه اعیان نشین و نزدیکی فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و هتل معروف «مارینا بی سندز» واقع شده است. گنبد این فروشگاه از ۱۱۴ قطعه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شازند استان مرکزی - شیشه تشکیل شده که توسط ۱۰ ستون عمودی سر جای خود محکم شده‌اند. تیغه‌های افقی نیز علاوه بر افزودن به زیبایی ظاهری، روزها نقش سایه‌بان را بازی کرده و شب‌ها برای نورپردازی به کار می‌روند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شازند استان مرکزی

بالای گنبد حفره‌ای تعبیه شده که نور خورشید از طریق آن وارد فروشگاه می‌شود. اپل می‌گوید برای طراحی این قسمت از معبد «پانتئون» روم باستان الهام - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شازند استان مرکزی - گرفته است. در محوطه فروشگاه علاوه بر ویترین دیوایس‌ها و گجت‌های مختلف، قسمت‌هایی برای نشستن مشتریان و صحبت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شازند استان مرکزی - با کارکنان اپل در نظر گرفته شده است.

فروشگاه مارینا بی سندز یک طبقه زیرین هم دارد که به گفته اپل «اولین اتاق جلسه زیر آبی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شازند استان مرکزی - دنیاست.» در این اتاق توسعه دهندگان و کارآفرینانی که علاقه مند به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شازند استان مرکزی - آموزش دیدن و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شازند استان مرکزی - مشورت کردن هستند با کارکنان اپل دیدار و گفتگو می‌کنند.

یکی از جالب ترین ویژگی‌های این فروشگاه علاوه بر طراحی منحصر به فرد، کارکنانش هستند. آنطور که اپل می‌گوید، ۱۴۸ کارمند این خرده فروشی توانایی صحبت کردن به ۲۳ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شازند استان مرکزی - زبان را دارند؛ نکته‌ای که نشان می‌دهد این فروشگاه توانایی خدمات رسانی به مشتریان بیشتری از سراسر دنیا را دارد.

این فروشگاه از دو روز دیگر (۲۰ شهریور) افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone