🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26253.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اولین طرح پایانه تاکسی هوایی ولوکوپتر به نام ولوپورت رونمایی شد

تعداد شرکت‌ها و استارتاپ‌هایی که در زمینه حمل و نقل هوایی فعالیت می‌کنند، چندان زیاد نیست. به همین دلیل است که استارتاپ آلمانی ولوکوپتر در کانون توجهات قرار دارد. این شرکت آلمانی پس از موفقیت ...

تعداد شرکت‌ها و استارتاپ‌هایی که در زمینه حمل و نقل هوایی فعالیت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مازندران استان مازندران - می‌کنند، چندان زیاد نیست. به همین دلیل است که استارتاپ آلمانی ولوکوپتر در کانون توجهات قرار دارد. این شرکت آلمانی پس از موفقیت در اولین تست پرواز شهری، از نمونه اولیه پایانه تاکسی هوایی خود به نام ولوپورت رونمایی کرده است.

هدف استارتاپ ولوکوپتر از ارائه سرویس‌های تاکسی هوایی، کم کردن ترافیک و آلودگی‌های شهرهای شلوغ و پر رفت و آمد است. در همین راستا این کمپانی اولین پرواز‌های موفق خود را در شهر سنگاپور انجام داد و ایستگاه‌های بسیاری را نیز در این شهر برپا کرد. جدیدترین اقدام این کمپانی نیز رونمایی از نمونه اولیه پایانه تاکسی هوایی است که مخصوص هواگرد‌های ولوکوپتر طراحی شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مازندران استان مازندران

این پایانه به عنوان محلی برای استقرار و حمل و نقل مسافرین به کمک تاکسی هوایی این شرکت بوده که با کمک ۱۸ موتور دوار، می‌توانند ۲ مسافر را جابجا کنند. میزان مسافت پشتیبانی شده توسط هر کدام از این تاکسی‌های هوایی ۳۵ کیلومتر (۲۱ مایل) گزارش شده که به گفته‌ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مازندران استان مازندران - ولوکوپتر، هواگرد‌های این کمپانی می‌توانند تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز پرواز کنند.

قرار است ایستگاه‌های ولوپورت روی سقف مراکز تجاری، پارکینگ‌های طبقاتی و ایستگاه‌های قطار - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مازندران استان مازندران - شهری ساخته شود. دلیل این امر، ماژولار بودن ایستگاه‌های ولوپورت عنوان شده که پیاده‌سازی این ایده‌ها را میسر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مازندران استان مازندران - کرده است.

فارغ از این گزارش‌ها، جزئیات دیگر از سوی ولوکوپتر در اختیار - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مازندران استان مازندران - عموم قرار داده نشده است و به دلیل مفهومی بودن این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مازندران استان مازندران - ایده، احتمالا چند سالی طول خواهد کشید تا شهروندان بتوانند با کمک تاکسی هوایی در سطح شهر جا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مازندران استان مازندران - به جا شوند. به همین دلیلی، استارتاپ آلمانی با فرودگاه‌های اشتوتگارت آلمان و هلسینکی فنلاند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مازندران استان مازندران - در تماس بوده تا بتواند پرواز‌های آزمایشی بیشتری را نیز - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مازندران استان مازندران - انجام دهد و هر چه زودتر کسب و کار رسمی خود را در این سه شهر‌ شروع کند. در ادامه می‌توانید - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مازندران استان مازندران - تصاویر دیگری از این ایستگاه مشاهده کنید:

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مازندران استان مازندران تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مازندران استان مازندران تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مازندران استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone