🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26247.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

جاسوسی موفقیت آمیز هکرها از اسپیکر هوشمند آمازون الکسا و گوگل هوم

به نظر می‌رسد که تنها سازندگان اسپیکر هوشمند نیستند که می‌توانند به صدای کاربران این دستگاه‌ها گوش دهند. یک شرکت تحقیقاتی حوزه امنیت آلمانی در جدیدترین تلاش‌های خود برای به چالش کشیدن نحوه تایید افزونه‌های ...

به نظر می‌رسد که تنها سازندگان اسپیکر هوشمند نیستند که می‌توانند به صدای کاربران این دستگاه‌ها گوش دهند. یک - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شرکت تحقیقاتی حوزه امنیت آلمانی در جدیدترین تلاش‌های خود برای به چالش کشیدن نحوه تایید افزونه‌های صوتی این اسپیکر‌ها، توانسته است ۸ بدافزار را به صورت رسمی برای اسپیکر الکسا و گوگل هوم منتشر کند.

شرکت آلمانی Security Research Lab هشت جاسوس افزار با هدف گوش دادن به صدای کاربران را برای دو پلتفرم آمازون الکسا و گوگل منتشر کرده است. این شرکت آلمانی نام این جاسوس - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - افزارها را «جاسوس هوشمند» گذاشته است و نیت خود را اخطار دادن به این دو غول سیلیکون ولی عنوان کرده است. بر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اساس گفته‌های یکی از مسئولین این پروژه:

ما می‌دانستیم که نحوه اعطای مجوز برای منتشر کردن برنامه‌ و افزونه‌ها برای این پلتفرم‌ها با مشکلات و حفرات امنیتی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - زیادی رو به رو است. در نتیجه این جاسوس افزارها را توسعه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و نشر دادیم تا نشان دهیم علاوه بر سازندگان این اسپیکرها، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - توسعه‌دهندگان شخص ثالث نیز می‌توانند چنین برنامه‌های جاسوسی را بسازند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل

نحوه کار این جاسوس افزارهای هوشمند این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گونه است که پس از پایان مکالمه کاربر با اسپیکر هوشمند، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - همچنان با صدای آن‌ها گوش می‌دهد و بعضا از آن‌ها درخواست رمز عبور برای انجام عملیات‌های فیشینگ می‌کند. این قابلیت به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - توسعه دهندگان این برنامه‌ها اجازه می‌دهد که پس از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تایید برنامه توسط گوگل و آمازون، بتوانند کارکرد‌های کلیدی بخشی از برنامه را برای اهداف جاسوسی تغییر دهند.

این کار معمولا به همراه یک مکث طولانی مابین پاسخ اسپیکر هوشمند به کاربر صورت می‌گیرد و جاسوس افزار از اسپیکر درخواست می‌کند تا فرامین صوتی شنیده شده را به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - صورت کد‌های اسکی (ASKI) یا ایزو در اختیار توسعه‌دهندگان شخص ثالث قرار دهند. بدین صورت که در ابتدا به نظر می‌رسد پاسخ اسپیکر هوشمند پایان یافته است در حالی که همچنان در حال مخابره اطلاعات خصوصی کاربران با سازندگان این جاسوس افزارها هستند.

پس از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تست موفقیت‌آمیز این برنامه‌ها، این شرکت آلمانی مراتب را به گوگل و آمازون اطلاع - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - داد و این دو کمپانی هردو برنامه‌ها را حذف کردند. البته هم آمازون و هم گوگل پس از نشر این اطلاعات خاطر نشان کردند که تدابیر امنیتی شدیدتری برای تایید برنامه‌های اسپیکر‌های خود در نظر گرفته‌اند و دیگر اجازه اجرای چنین برنامه‌ها و افزونه‌هایی را - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نمی‌دهند.

تنها کمپانی اپل است که فعلا از گزند این برنامه ها در امان مانده است، اما با اطمینان نمی‌توان گفت که اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل هم در آینده مورد حمله جاسوس افزار‌ها قرار نگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone