🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26246.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اولین تست موفقیت‌آمیز تاکسی هوایی لیلیوم جت [تماشا کنید]

استارتاپ لیلیوم که یکی از پیشگامان تکنولوژی تاکسی هوایی است، اولین تست‌ پرواز خود با هواگرد لیلیوم جت را با موفقیت پشت سر گذاشت. قدم بعدی این کمپانی، تست هواگرد‌های خود در سرعت‌های بسیار بالاست. ...

استارتاپ لیلیوم که یکی از پیشگامان تکنولوژی تاکسی هوایی است، اولین تست‌ پرواز خود با هواگرد لیلیوم جت را با موفقیت پشت سر گذاشت. قدم بعدی این کمپانی، تست هواگرد‌های خود در سرعت‌های - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - بسیار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - بالاست.

بر اساس - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - اطلاعات جدید منتشر شده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - توسط این استارتاپ آلمانی، لیلیوم جت توانسته به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و به صورت موفقیت‌آمیز تست خود را پشت سر بگذارد. این کمپانی علاوه بر این از کارخانه ۳ هزار متر مربعی خود نیز رونمایی کرده است - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - در مونیخ آلمان واقع شده است.

البته این اولین تست این استارتاپ نیست و شرکت لیلیوم چندی پیش توانست برای اولین بار به کمک هواگرد عمود پرواز (VTOL) خود روی هوا شناور بماند. بر اساس گفته‌های لیلیوم، هواگرد این کمپانی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - به نام لیلیوم جت بیش از ۱۰۰ پرواز به همراه آزمایش‌های امنیتی را با موفقیت پشت سر گذاشته است و قرار است در آینده، در تست‌هایی سرعت‌های - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - بالاتر از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - فعلی شرکت کند. در ادامه می‌توانید ویدیو این تست را مشاهده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - کنید:

مشخصات فنی لیلیوم جت نیز در نوع خود بسیار خاص است. این هوا گرد به ۳۶ موتور الکتریکی مجهز شده است که توانایی تولید ۲ هزار اسب بخار را دارند. هواگرد استارتاپ آلمانی، می تواند  مسافت‌های ۳۰۰ کیلومتری را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - طی کند و نکته جالب، حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت آن است. لیلیوم جت می‌تواند حداکثر ۵ سرنشین را جابجا کند که نسبت به همتای خود ولوکوپتر بسیار بیشتر است و در عین حال هیچ آلاینده‌ای هم از خود تولید نکند.

لیلیوم جت قرار است در سال ۲۰۲۵ به صورت تجاری در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد. این استارتاپ قصد دارد تا آن سال چند خط تولید و کارخانه‌های جدید نیز احداث کند. همچنین لیلیوم گفته است که امیدوار است بتواند پس از تجاری شدن تاکسی هوایی لیلیوم جت، ۱۰۰ دستگاه از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - این هواگرد را به صورت سالیانه تولید و وارد چرخه مصرف کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تاکدخت نوشته شده درتاریخ 1402/03/24
یک سوالی دارم تعمیرگاه شما آیا شهید بهشتی زنجان اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در شهید بهشتی شهر زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone