🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26248.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

بلومبرگ: هدست واقعیت افزوده اپل 2020 از راه می رسد

طبق پیش بینی ها اپل قصد دارد آیفون های سال 2020 را به سنسور زمان پرواز مجهز کند. حال گزارشات جدید حاکی از آنند که هدست واقعیت افزوده اپل نیز در همین سال روانه بازار ...

طبق پیش بینی ها اپل قصد دارد آیفون های سال 2020 را به سنسور زمان پرواز مجهز کند. حال گزارشات جدید حاکی از آنند که هدست واقعیت افزوده اپل نیز در همین سال روانه بازار خواهد شد. البته - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - در صورتی که نیاز به کار بیشتر روی هدست باشد احتمال عقب افتادن تاریخ عرضه وجود دارد.

به گزارش سایت بلومبرگ، اپل سال 2020 را برای عرضه کردن هدست واقعیت افزوده خود تعیین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - کرده. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - این هدست دارای لنزهای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - هولوگرافیک بوده و به شکل بیسیم با - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - آیفون جفت می شود و اطلاعاتی نظیر پیام ها، ایمیل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - ها و نقشه را در میدان دید کاربر نمایش خواهد داد. این هدست قابلیت اجرای بازی را هم داشته و اپل قصد دارد یک - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - اپ استور برای آن توسعه دهد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان

شمایل نهایی هدست - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - واقعیت افزوده اپل و موارد استفاده آن هنوز مشخص نشده است. «مینگ-چی کو»، تحلیلگر ارشد مسائل اپل قبلاً پیش بینی کرده بود که اپل، هدست واقعیت افزوده خود را در همکاری با یک برند شخص ثالث اواسط سال 2020 به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - بازار عرضه خواهد کرد.

سال 2020، سال بزرگی برای آیفون خواهد بود چرا که طراحی خارجی این گوشی دستخوش تغییر شده و پشتیبانی از شبکه 5G نیز به آن اضافه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - خواهد شد. همچنین سنسور سه بعدی زمان - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - پرواز در پنل پشتی نیز برای استفاده در اپلیکیشن های واقعیت افزوده به کار خواهد رفت. انتظار می رود آیفون های سال 2020 از نمایشگر OLED به ابعاد 5.4، 6.1 و 6.7 اینچ برخوردار باشند.

پیش بینی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - می شود هدست واقعیت افزوده اپل در چند ماه آینده معرفی شود ولی مشخصات این محصول همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارند. قبلاً به این هدست در کدهای iOS 13 اشاره شده بود، اما از مشخصات سخت افزاری آن اخباری منتشر نشده است.

در ادامه گزارش بلومبرگ نوشته شده که اپل قابلیت پایش کیفیت خواب را برای اولین بار به اپل واچ در سال 2020 خواهد آورد و احتمال دارد برای نخستین بار از مک بوک های مبتنی بر پردازنده ARM نیز رونمایی کند. شایعات معرفی این محصول از اوایل خرداد ماه سال 97 به گوش می رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone