🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  4. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26245.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اعتراف مدیر ارشد هواوی؛ بدون گوگل نمی‌توانیم

طی مصاحبه‌ای که یکی از مدیران ارشد هواوی با روزنامه فایننشال تایمز انجام داده است، مشخص شده است که این کمپانی بدون سرویس‌های گوگل مثل پلی استور و گوگل مپس با مشکلات جدی رو به ...

طی مصاحبه‌ای که یکی از مدیران ارشد هواوی با روزنامه فایننشال تایمز انجام داده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چناران استان خراسان - است، مشخص شده است که این کمپانی بدون سرویس‌های گوگل مثل پلی استور و گوگل مپس با مشکلات جدی رو به رو شده است.

چندی پیش دولت آمریکا هواوی را متهم به جاسوسی برای دولت چین کرد و به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چناران استان خراسان - همین دلیل این غول چینی را از دسترسی به سرویس‌ها و قطعات آمریکایی محروم کرد. پس - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چناران استان خراسان - از تحریم شدن توسط اکثر کمپانی‌ها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چناران استان خراسان - منجمله گوگل، هواوی مجبور شد تا پرچمداران میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو خود را بدون سرویس‌های گوگل به بازار عرضه کند.

البته در ابتدا قرار بود که بوت لودر گوشی‌ها باز باشد تا کاربران بتوانند به صورت مجزا برنامه‌های گوگل را روی این گوشی‌ها نصب کنند. ولی هواوی پس از چند روز از این کار منصرف شد تا دست کاربران را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چناران استان خراسان - در پوست گردو بگذارد. حالا جوی تان (Joy Tan) یکی از مدیران ارشد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چناران استان خراسان - هواوی به روزنامه فایننشال تایمز گفته است که عدم - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چناران استان خراسان - دسترسی به برنامه‌ها کلیدی گوگل مانند مپس و کروم و صد البته پلی استور، کمپانی چینی را زمین گیر کرده است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چناران استان خراسان

البته هواوی پیش از این داستان‌ها به فکر جایگزینی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چناران استان خراسان - برای سیستم‌عامل اندروید افتاده بود و از سیستم‌عامل هارمونی اواس که به صورت انحصاری در اختیار خودش است رونمایی کرده بود. با - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چناران استان خراسان - این حال بر اساس گفته‌های جوی تان، این سیستم‌عامل به سال‌ها زمان نیاز دارد تا کیفیت سرویس‌هایش به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چناران استان خراسان - پای همتای گوگل برسد. در نتیجه نمی‌شود زیاد روی آن حساب کرد (حداقل برای چند سال آینده).

با این وجود این کمپانی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چناران استان خراسان - چینی در ۳ فصل اول سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۱۸۵ میلیون گوشی فروخته است که ۲۶ درصد نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بیشتر است. اما نمی‌توان گفت که این اتفاق در ادامه هم خواهد افتاد، زیرا اعداد به دست آمده همگی برای دوران قبل از تحریم آمریکا بود‌اند. با این حال هواوی هنوز واکنشی به این اخبار نشان نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone