🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38523.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

جدیدترین پژوهش ها حکایت از غیر مهلک بودن تشعشعات موبایل دارند

دو پژوهش دولتی که اخیراً تحت برنامه سم شناسی ملی آمریکا (NTP) انجام شده حکایت از این دارند که تشعشعات موبایل مهلک نیستند. برنامه سم شناسی ملی که توسط دپارتمان سلامت و خدمات انسانی آمریکا ...

دو پژوهش دولتی که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اخیراً تحت برنامه سم شناسی ملی آمریکا (NTP) انجام شده حکایت از این دارند که تشعشعات موبایل مهلک نیستند.

برنامه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سم شناسی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ملی که توسط دپارتمان سلامت و خدمات انسانی آمریکا بنا نهاده شده، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به ارزیابی و گزارش های مرتبط با سم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شناسی به آژانس های عمومی می پردازد.

در آزمایش یاد شده موش های آزمایشگاهی در معرض تشعشعات امواج رادیویی قرار گرفتند؛ امواجی مشابه با آن مواردی که از طریق مایکروفر و موبایل ها منتشر می شوند. به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گفته دکتر «جان بوچر»، محقق ارشد این پروژه، امواج یاد شده اگر هم خطری داشته باشند، بسیار ناچیز است.

در آزمایش، موش هایی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که در معرض تشعشعات امواج رادیویی بودند، از میزان سلامتی مشابه با موش هایی که در معرض این تشعشعات نبودند، برخوردار بودند و در کمال تعجب برخی از این موش ها که در معرض تشعشعات بودند، عمر طولانی تری داشتند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی

علی رغم گزارش اخیر البته باز هم عقل سلیم این گونه حکم می کند که اقدامات احتیاطی لازم را در نظر بگیریم. در این رابطه بوچر پیشنهاد می دهد کاربران تلفن های همراه سعی کنند تماس نزدیک موبایل با گوش خود را تا حد امکان کاهش دهند. به عقیده محقق مذکور، این احتیاط موجب می شود کمتر در معرض تشعشعات قرار داشته باشیم، زیرا تشعشعات موبایل ها که به بدن می رسند، با افزایش فاصله به میزان زیادی کاهش می یابند.

همچنین پیشنهاد شده در هنگام خواب سعی شود موبایل در فاصله ای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دورتر از شخص قرار گیرد. بوچر در نهایت می گوید همچنان ممکن است - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که در برخی موارد تشعشعات تلفن های همراه برای انسان ها ضرر داشته باشند. در مورد تشعشعات انستیتو ملی سرطان آمریکا این گونه اظهار کرده:

«در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر افزایش ریسک ابتلا به سرطان به واسطه تشعشعات غیر یون ساز (امواج الکترومغناطیسی با طیف 400 نانومتر تا بالاتر از یک متر که توان یونیزه کردن اتمها را ندارند) وجود ندارد. استفاده از تکنولوژی های هندزفری از جمله هدست های باسیم یا بیسیم رو به افزایش است و ممکن است [استفاده از این دستگاه ها] میزان قرار گرفتن  سر و مغز در معرض فرکانس های رادیویی را کاهش دهد».

در آمریکا فناوری های تلفن های همراه توسط آژانس های این کشور از جمله سازمان غذا و داروی این کشور (FDA) همواره مورد نظارت قرار می گیرند. در نهایت FDA تحقیق اخیر را مورد بررسی قرار داده و در مورد آن اعلام کرده: «محدودیت های ایمنی فعلی تلفن های همراه برای محافظت از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سلامت عمومی قابل قبول هستند».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone