🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23054.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فیلترینگ تمام شبکه های اجتماعی ترکیه به دنبال مرگ ۳۰ سرباز تُرک در ادلب سوریه

بعد از انتشار گزارش حمله هوایی در سوریه که به کشته شدن دست کم ۳۰ سرباز ترکیه در خاک این کشور منجر شد، شایعات در رابطه با آغاز یک جنگ تمام عیار میان این دو ...

بعد از انتشار گزارش حمله هوایی در سوریه که به کشته شدن دست کم ۳۰ سرباز ترکیه در خاک این کشور منجر شد، شایعات در رابطه با آغاز یک جنگ تمام عیار میان این دو کشور بالا گرفت و حالا خبر رسیده که کلیه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - شبکه های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - اجتماعی در خاک ترکیه مسدود شده اند.

طبق اعلام وبسایت نت بلاکس که بر ترافیک اینترنت در سراسر دنیا نظارت دارد در میان انبوه این شبکه ها، توییتر، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - فیسبوک و اینستاگرام اولین پلتفرمهایی بودند که شب گذشته توسط اپراتور دولتی ترک تله کام حوالی ساعت ۱۱:۳۰ شب به وقت محلی این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - کشور فیلتر شدند. گفته می شود در همین ساعات سرورهای بک اند یوتیوب و واتس اپ هم در این کشور با اختلال روبرو شدند. این اتفاق بعد از آن رخ داد که خبر کشته شدن دست کم ۹ سرباز ترک (که البته شمارشان در ساعات اولیه صبح امروز بیشتر هم شد) - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - در حمله هوایی ارتش سوریه به ادلب منتشر شد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان
آخرین آمار منتشر شده توسط نت بلاکس

البته حساب های کاربری رسانه های مهم خبری در این کشور همچنان فعال هستند چراکه این اکانت ها به صورت مستمر اقدام به انتشار خبرهای مربوط به حمله هوایی سوریه و اعلام آمار کشته شدگان می کنند.

بدنبال انتشار خبر این حمله هوایی شایعات زیادی در فضای مجازی ترکیه دست به دست شد از جمله آنکه گفته می شد ترکیه میخواهد مرزهایش - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - را برای ورود پناهجویان سوری به کشورهای اروپایی باز کند. همچنین برخی خبر دادند که پارلمان ترکیه در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - آنکارا قصد دارد علیه سوریه اعلام جنگ کند.

طبق سوابق تاریخی ثبت شده ارتش ترکیه در اکتبر سال ۲۰۱۹ نیز طی عملیاتی به نام بهار صلح به مواضع PKK و داعش در شمال سوریه یورش برد و در این برهه نیز محدودیت هایی روی شبکه های اجتماعی داخلی این کشور اعمال شد.

در طول عملیات دیگری به نام سپر فرات - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - که در اوت سال ۲۰۱۶ توسط ارتش ترکیه انجام شده کلیه شبکه های اجتماعی در خاک این کشور به مدت ۷ ساعت از دسترس خارج شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone