🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  3. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  4. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  5. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40187.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آیا آیفون های آتی از نمایشگر MicroLED بهره خواهند برد؟

اپل پس از مدت ها استفاده از پنل های LCD در نمایشگر آیفون، بالاخره در آیفون 10 از پنل نمایشگر OLED بهره برد. ولی به نظر می رسد این شرکت ساکن کوپرتینو به فناوری OLED ...

اپل پس از مدت ها استفاده از پنل های LCD در نمایشگر آیفون، بالاخره در آیفون 10 از پنل نمایشگر OLED بهره - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر محمودآباد استان مازندران - برد. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر محمودآباد استان مازندران - ولی به نظر می رسد این شرکت ساکن کوپرتینو به فناوری OLED نیز قانع نیست؛ زیرا اخیراً - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر محمودآباد استان مازندران - گزارش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر محمودآباد استان مازندران - شده اپل با همکاری کمپانی تایوانی TSMC در حال کار روی تکنولوژی پنل نمایشگر جدیدی به نام MicroLED است.

MicroLED برخی مزایای OLED را همچنان حفظ خواهد کرد

نمایشگرهای مبتنی بر فناوری جدید برخی از برتری های OLED در مقابل LCD را حفظ خواهند کرد و در عین حال از روشنایی و اشباع رنگ بهتر و مصرف انرژی بهینه تر بهره خواهند برد. البته برخی گزارشات اشاره به کاهش تعداد اعضای تیم کاری واحد تحقیق و توسعه MicroLED اپل در تایوان دارند و شنیده می شود - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر محمودآباد استان مازندران - که اپل با برخی از جنبه های تکنولوژی فرایند تولید این پنل ها به مشکل برخورده است.

انتظار می رود اولین پنل های MicroLED در اپل واچ های آتی به کار روند. البته در خوشبینانه ترین حالت، عرضه این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر محمودآباد استان مازندران - پنل ها به بازار موکول به سال 2019 خواهد شد. لازم است یادآوری کنیم که اپل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر محمودآباد استان مازندران - در سال 2014 شرکت «LuxVue» را به عنوان مبدع تکنولوژی مورد بحث به مالکیت خود در آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone