🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10737.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مبارزه تا آخرین نفس؛ معرفی بهترین بازی‌های مبارزه‌ای اندروید

هر چقدر هم که سبک‌های جور و واجور در دنیای بازی‌ها به وجود بیایند و با مکانیزم‌های جدید ما را به خود مشغول کنند نمی توان انکار کرد که همچنان لذت یک مبارزه هیجان‌انگیز و ...

هر چقدر هم که سبک‌های جور و واجور در دنیای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - بازی‌ها به وجود بیایند و با مکانیزم‌های جدید ما را به خود مشغول کنند نمی توان انکار کرد که همچنان لذت یک مبارزه هیجان‌انگیز و سریع با دوستان را نمی‌توان با هیچ سبک دیگری جایگزین کرد. با اینکه سازندگان بازی کنسول‌ها و پی‌سی بهای زیادی به بازی‌های مبارزه‌ای می‌دهند اما این موضوع تا به حال چندان برای موبایل صادق نبوده و بازی‌های مبارزه‌ای روی این پلتفرم کم فروغ‌تر ظاهر شده‌اند.

با این حال در یکی دو سال اخیر بازی‌های خوبی در این ژانر برای موبایل عرضه شدند و این مساله می‌تواند نویدبخش آینده درخشان‌تر این سبک محبوب روی موبایل‌ها باشد. در ادامه این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - مطلب - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - چند بازی مبارزه ای اندروید که توانسته‌اند توجه موبایل گیمرها را به خود جلب کرده و نام نیک این سبک را روی موبایل‌های اندرویدی زنده نگه دارند به شما معرفی خواهیم کرد.

[این مقاله در تاریخ 13 مرداد 1400 به‌روزرسانی شده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - است]

Shadow Fight 3

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

  • بازی آفلاین است.

سومین بازی از فرنچایز - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - محبوب که با بیش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - از 2 میلیون دانلود در گوگل پلی تبدیل به یکی از بازی‌های منتخب - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - آن شده است. این بازی ادامه دهنده راه سری است و سازندگان سعی کرده‌اند با اعمال بهبودهای کوچکی موفقیت‌هایشان را ادامه دهند. مثلا مدل سایه‌ای کاراکترها با مدل‌های انیمیشنی جایگزین شده و جزئیات حرکات آن‌ها به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

علاوه بر این تغییراتی در مکانیک بازی هم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - داده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - شده تا Shadow Fight 3 را بیشتر به یک بازی مبارزه‌ای مدرن نزدیک کند. اگر از طرفداران سبک منحصر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - به فرد شماره‌های قبلی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - بازی باشید شاید این تغییر مکانیک چندان به مذاقتان خوش نیاید اما به هر حال نمی‌توان منکر بهبود بازی و نزدیک شدن آن به استاندارد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - فایتینگ‌های امروزی شد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

Shadow Fight 3

سازنده: NEKKI قیمت: رایگان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: متغیر مگابایت زبان:

Injustice: Gods Among Us 1 and 2

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

  • بازی آفلاین و آنلاین است.

این بازی (ها) به عنوان محبوب‌ترین‌های سبک مبارزه‌ای موبایل شناخته می‌شوند. با این حال مثل خیلی از بازی‌های این سبک در موبایل از همان مکانیک «لمس پشت سر هم صفحه تا زمانی که یکی از طرفین برنده شود» - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - پیروی می‌کنند. با این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - حال نقاط قوت این سری کم نیست و به همین دلیل است که به عنوان بازی منتخب گوگل پلی انتخاب شده. کلکسیون کاملی از قهرمانان کمیک‌های دی‌سی، تنوع فعالیت‌های گنجانده شده در بازی و بخش چند نفره آنلاین از جمله این قابلیت‌ها هستند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

Injustice: Gods Among Us

سازنده: Warner Bros. International Enterprises قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 32 مگابایت زبان:
تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

Injustice 2

سازنده: Warner Bros. International Enterprises قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: متغیر مگابایت زبان:

EA Sports UFC

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

  • بازی آفلاین است.

بد نیست کمی از سبک بازی‌های فانتزی فاصله بگیریم و با یک رقابت واقعی‌تر درگیر شویم. بازی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - فایتینگ EA که شما را به رینگ UFC می‌برد انتخاب مناسبی برای تجربه یک مبارزه سبک هنرهای رزمی ترکیبی (Mixed Martial Arts) خواهد بود. بیش از 70 مبارز MMA در این بازی حضور دارند و محتوای بازی برای سرگرم نگه داشتن شما کافی است. منتها نقص اصلی بازی کنترل نامناسب آن است که ترکیبی از لمس صفحه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - و سوایپ است و جای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - خلاقیتی برایتان باقی نمی‌گذارد. با این حال اگر به کنترل بازی عادت کنید EA Sports UFC می‌تواند بازی مبارزه ای اندروید مناسبی باشد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

EA SPORTS UFC

سازنده: ELECTRONIC ARTS قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 41 مگابایت زبان:

Street Fighter IV Champion Edition

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

  • بازی آفلاین و آنلاین است.

این بازی جزو عناوین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - مورد انتظار بود که سال 2018 برای موبایل منتشر شد. بازی در ابتدای انتشار مشکلاتی داشت اما کپکام کار خود را طی این یک سال به خوبی انجام داده و در آپدیت‌های بعدی این مشکلات را تا حد خوبی برطرف کرده. بازی از کنترلر بلوتوثی پشتیبانی می‌کند و مد بازیکن - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - در برابر بازیکن آنلاین هم در آن گنجانده شده است.

بازی‌های استریت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - فایتر همیشه به خاطر مکانیک مبارزه واقعی‌تری که ارائه می‌کنند، درجه سختی بالاتری نسبت به سایر بازی‌های مبارزه‌ای داشته‌اند. به نظر در نسخه موبایل هم تا جایی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - که ظرفیت‌ها اجازه می‌داده همین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - روند حفظ شده و برخلاف سایر فایتینگ‌های موبایل شاهد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - وجود یک مکانیزم مبارزه‌ای واقعی هستیم. بازی در حالت رایگان فقط یک کاراکتر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - قابل بازی دارد اما با خرید آن، 32 کاراکتر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - را در اختیار خواهید داشت.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

Street Fighter IV Champion - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - Edition

سازنده: CAPCOM CO., LTD. قیمت: رایگان (با پرداخت درون - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 21 مگابایت زبان:

Fight Club

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

  • بازی آفلاین است.

با اینکه شاید اسم این بازی شما را به یاد فیلم معروف - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - دیوید فینچر بیاندازد اما این فایت کلاب به جز در نامگذاری هیچ ربط دیگری به آن فایت کلاب - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - ندارد.  البته - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - محیط‌های تاریک بازی و اینکه مبارزات در شب اتفاق می‌افتند هم بی شباهت به فیلم فایت کلاب نیست. این بازی را نمی‌توان یک بازی فایتینگ صرف دانست و باید آن را جزو بازی‌های اکشن-ماجراجویی- مبارزه‌ای به حساب آورد.

با مبارزه راهتان را در 20 مرحله بازی باز می‌کنید و می‌توانید به جز مشت و لگد از تجهیزات اضافه و البته پاور - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - آپ‌های مختلف هم کمک بگیرید. بازی سرگرم کننده است و برای گذران دقایق بی حوصلگی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - انتخاب مناسبی به عنوان یک بازی مبارزه ای اندروید خواهد بود، البته در صورتی که بتوانید تبلیغات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - فراوان و مزاحم بازی را نادیده بگیرید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

Fight Club

سازنده: Integer Best Free Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 44 مگابایت زبان:

Punch Boxing 3D

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

  • بازی آفلاین است.

حسن ختام - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - لیست معرفی بهترین بازی مبارزه ای اندروید را به یک بازی سبک بوکسینگ اختصاص می‌دهم. همانطور که احتمالا می‌دانید مکانیزم بازی‌های بوکسینگ در دفاع و مشت زدن خلاصه می‌شود و برخلاف بازی‌های آرکید که تمرکز روی حرکات و اجرای کمبوهای متنوع است مکانیک ساده اما استراتژیک‌تری دارد. Punch Boxing 3D هم از این قاعده مستثنا نیست و همین مکانیزم را پیاده‌سازی می‌کند. گرافیک بازی بد نیست اما صداگذاری خوبی برای آن درنظر گرفته نشده است. می‌توانید کاراکتر خودتان را با انجام مبارزه آپگرید کرده و با پیشروی در بازی هم لوازم جانبی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - مختلفی آزاد کنید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

Punch Boxing 3D

سازنده: CanaryDroid قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18 مگابایت زبان:

WWE Undefeatedتعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

  • بازی آنلاین است

بازی WWE Undefeated‏ یک عنوان مبارزه‌ای است که گیم‌پلی آن ترکیبی از سبک کارتی و مبارزات تک به تک را به کار گرفته تا کشتی کج را در قالب یک بازی به تصویر بکشد. اگر از طرفداران این سرگرمی هستید، خبر خوب برای شما این است که می‌توانید مبارزات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - را در قالب شخصیت‌های معروف کشتی کج که در دنیای واقعی صاحب نام هستند تجربه کنید و پیروز میدان شوید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

WWE Undefeated‏

سازنده: nWay Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 351.8/249 مگابایت زبان:

Machinal Instinctتعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

  • بازی آنلاین است‏

بازی Machinal Instinct‏ محصول Pomelo Games  است که عنوان موفقی مثل  Once Upon a Tower را هم در کارنامه دارد و البته این بار هم خوش درخشیده و یک بازی‌ خوش‌ساخت و روان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - را عرضه کرده تا بازیکنان از آن لذت ببرند.

این بازی درباره‌ی دسته‌ای از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - حیوانات است که به دلیلی نامعلوم یک رقایت خلبانی برگزار کرده‌اند اما این یک رقابت معمولی نیست - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - و بیشتر شبیه یک مبارزه است که با سلاح‌ و خون و خون‌ریزی همراه شده و از قانون معروف «بکش و برنده شو» - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - پیروی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

Machinal Instinct‏

سازنده: Pomelo Games‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 385/103 مگابایت زبان:

Marvel Contest of Championsتعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

  • بازی آنلاین است

تجربه‌ی یک مبارزه درست و حسابی لذت خاص خودش را دارد ولی این که در دنیای قهرمانان مارول بجنگید چیز دیگری است که خوشبختانه در بازی Marvel Contest of Champions‏ می‌توان طعم این لذت را چشید و مبارزات پرهیجانی را تجربه کرد.

این بازی بسیاری از کاراکترهای دنیای مارول را در خود دارد و جالب است بدانید که نه تنها می‌توانید در نقش قهرمان‌ها قرار بگیرید و در برابر ضد قهرمان‌ها بجنگید بلکه می‌توانید خود قهرمان‌ها را هم با هم روبرو کنید تا قدرتشان را بسنجید و زورآزمایی کنید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

Marvel Contest of - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - Champions‏

سازنده: Kabam Games, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 253.6/60 مگابایت زبان:

TEPPENتعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

  • بازی آنلاین است

بازی TEPPEN‏ در سبک کارتی ساخته شده اما یک تفاوت عمده با سایر بازی‌های کارتی دارد؛ مبارزات این بازی در زمان واقعی اتفاق می‌افتند و خبری از نوبت نیست. شاید این مسئله کمی در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - ابتدای بازی برایتان گیج‌کننده باشد اما کافی است کمی به گیم‌پلی عادت کنید تا از هیجان بالای بازی لذت ببرید. مهم‌ترین نکات در این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - بازی انتخاب کارت درست و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - مدیریت منبع انرژی است بنابراین باید تلاش کنید با کمترین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - تعداد حرکات ممکن رقیبتان را زمین‌گیر کنید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

TEPPEN‏

سازنده: GungHoOnlineEntertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1700/1500 مگابایت زبان:

 Brawlhallaتعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

  •  بازی آنلاین است

این بازی کراس‌پلتفرم هم در ابتدا در انحصار کنسول بود اما حالا می‌توانید در موبایلتان آن را تجربه کنید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - و در نقش جنگجویی قرار بگیرید که تا آخرین قطره‌ی خون برای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - پیروزی و رسیدن به بهشت موعود جنگجویان تلاش می‌کند. گیم‌پلی این بازی بیشتر از آن که وابسته به استراتژی بازیکنان باشد، بر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - پایه‌ی سرعت و توانایی عکس‌العمل طراحی شده و کسانی برنده‌ی این بازی خواهند بود که می‌توانند سریع دست به کار شوند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

Brawlhalla‏

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 722.4/582 مگابایت زبان:

Shadow Fight Arena

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

  • بازی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - آنلاین است

سری بازی‌های Shadow Fight از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین عناوین مبارزه‌ای هستند و بازی  Shadow Fight Arena - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - هم با طراحی جذاب و سه بعدی از این قاعده مستثنی نیست. در این بازی شما هم در مبارزات PvP حضور پیدا می‌کنید و هم می‌توانید با دوستانتان تجربه‌ی یک بازی مولتی‌پلیر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - را داشته باشید.

بازی Shadow Fight Arena در تعداد و تنوع هیروها چیزی کم نگذاشته. هر یک از کاراکترهای جنگجو در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - بازی توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - به فردی دارند که می‌توانند برگ برنده‌ی شما در مبارزات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - باشند. البته علاوه بر شناختن توانایی‌ها، ارتقای کاراکترها و توانایی‌های گیمینگ شما - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - هم تاثیرگذار هستند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

Shadow Fight Arena

سازنده: Nekki Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 245.6/150 مگابایت زبان:

Ronin: The Last Samurai

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

  • بازی آفلاین و آنلاین است

داستان بازی Ronin: The Last Samurai  بازیکنان را به دورانی از تاریخ می‌برد که از میان بدبختی و نابودی، یک جنگجو به پا خواسته تا ژاپن را نچات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - بدهد. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - شما در نقش این جنگجوی افسانه‌ای باید سلاح و منابع را جمع‌آوری کرده و در برابر هیولاها قد علم کنید.

لباس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - نینجا، زره سامورایی و شمشیر معروف کاتانا اولین چیزهایی هستند که در اختیارتان قرار می‌گیرند. در ادامه‌ی راه آیتم‌های بیشتری دریافت می‌کنید و قوی‌تر می‌شوید اما دشمنان شما هم در حال قوی‌تر شدن هستند و باید انتظار روبرویی با هیولاهای متنوع - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - و باس فایت‌های چالش‌برانگیز را داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

Ronin: The Last Samurai

سازنده: Dreamotion Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 430.7/265 مگابایت زبان:

Skullgirls: Fighting - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - RPG

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

  • بازی آنلاین است

Skullgirls: Fighting RPG بازی یکی از عناواینی است که ابتدا برای کنسول‌ها منتشر شد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - و بعدا به پلتفرم موبایل قدم گذاشت. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - هر چند که انیمیشن‌های موجود در این بازی دو - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - بعدی هستند اما این مسئله چیزی از جذابیت مبارزات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - چالش برانگیز بازی کم نکرده.

هر چند که این بازی به عنوان یک بازی نقش آفرینی شناخته می‌شود اما چاشنی استراتژی هم به آن اضافه شده زیرا به هنگام تشکیل تیم‌ها باید بتوانید توانایی‌های مختلف را با ترکیب درستی در کنار هم بگذارید. سیستم شخصی‌سازی کاراکترها هم بسیار کامل و با جزئیات است و دست بازیکن را حسابی باز گذاشته.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

Skullgirls: Fighting RPG‏

سازنده: Autumn Games, LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - و iOS حجم: 240/71 مگابایت زبان:

Beat Street

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

  • بازی آفلاین است

بازی Beat Street با طراحی پیکسلی‌ و موسیقی سبک رترو شما را به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - یاد بازی‌های کنسولی قدیمی می‌اندازد که احتمالا در دوره‌ی کودکی تجربه‌شان کرده‌اید یا شاید هم  فقط درباره‌شان شنیده‌اید اما این تنها بخش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - جذاب بازی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - نیست.

گیم‌پلی بازی Beat Street روایت محور است و در کنار مبارزات و کتک‌ کاری‌های حسابی بازیکنان را در جریان یک داستان جالب هم قرار می‌دهد. داستان بازی کشش و جذابیتی دارد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - که کمک می‌کند بخش‌های تکراری گیم‌پلی به چشم نیایند و بازیکنان بتوانند مدت بیشتری را در بازی صرف کنند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

Beat Street

سازنده: Lucky Kat Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 189.7/77 مگابایت زبان:

Bloody Bastards

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

  • بازی آفلاین است

ردپای اختلافات خانوادگی که در داستان‌ها و سریال‌ها جای خودش را دارد، در بازی Bloody Bastards‏ هم دیده می‌شود. در این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - بازی شما - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - با برادران خود که خیلی هم چشم دیدنتان را ندارند درگیر هستید.

شما می‌توانید دو دست کاراکتر به صورت جداگانه کنترل کنید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - و هر طرف صفحه‌ی نمایش متعلق - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - به یکی از دست‌های کاراکتر است. هر چند ممکن است در ابتدا کمی استفاده از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - این کنترل‌ها سخت باشد اما به آن عادت می‌کنید و می‌توانید با ریتم سریع - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - بازی همراه شوید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان

Bloody - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نهاوند استان همدان - Bastards‏

سازنده: Tibith‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 60 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone