🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10727.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات فنی ردمی ۱۰ شیائومی از طریق یک فروشگاه آنلاین سنگاپوری لو رفت

یک فروشگاه آنلاین در سنگاپور مشخصات کامل و رندرهای ردمی ۱۰ شیائومی را به اشتراک گذاشته است. براساس اطلاعات فاش شده، این گوشی هوشمند با چیپست هلیو G88 از اره می‌رسد. مشخصات فنی احتمالی ردمی ...

یک فروشگاه آنلاین در سنگاپور مشخصات کامل و رندرهای ردمی ۱۰ شیائومی را به اشتراک گذاشته است. براساس اطلاعات فاش شده، این گوشی هوشمند با چیپست هلیو G88 از اره می‌رسد.

مشخصات فنی احتمالی ردمی نوت

انتظار می‌رود با توجه به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از طریق فروشگاه سنگاپوری، ردمی ۱۰ شیائومی با نمایشگر ۶.۵ اینچی با روزلوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و مجهز به حفره مخصوص دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار بگیرد. در پنل پشتی دستگاه نیز ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان - مگاپیکسلی قرار خواهد داشت.

احتمالا ردمی ۱۰ با ابعادی برابر ۱۶۲ در ۷۵.۳ در ۸.۹۵ میلی‌متر و شاسی از جنس پلی کربنات به بازار عرضه می‌شود. اطلاعات فاش شده از طریق این منبع نشان می‌دهد گوشی هوشمند جدید ردمی ۱۰ با تراشه هلیو G88 و رم حداکثر ۶ گیگابایتی در - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان - کنار حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق microSD در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان

ردمی ۱۰ احتمالا با رابط کاربری  MIUI 12 مبتنی بر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان - سیستم عامل اندروید ۱۱ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان - عرضه می‌شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان - و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی از - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان - طریق USB-C هم پشتیبانیکند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.0، GPS و - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان - جک ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

با توجه به رندرهای به - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان - اشتراک گذاشته شده از این دستگاه، به نظر می‌رسد در لبه بالایی ردمی ۱۰ اسپیکر، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و میکروفون و فرستنده اینفرارد و در قسمت پایینی دستگاه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان - نیز اسپیکر، میکروفون و درگاه USB-C قرار دارد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان

ماه گذشته ردمی ۱۰ با شماره مدل 21061119AG  در وب - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان - سایت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان - دریافت گواهی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) رویت شد. براساس مستندات - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان -  FCC این گوشی هوشمند مجهز به دو سیم کارت، پشتیبانی از 4G  و رابط کاربری MIUI 12.5 خواهد بود و در نسخه‌های مختلفی با ۴ گیگابایت رم به علاوه حافظه ۶۴ گیگابایتی، نسخه دیگری با ۴ گیگابایت رم و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و در نهایت نسخه‌ای با رم - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان - ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی در - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان - دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

هنوز قیمت و تاریخ عرضه ردمی ۱۰ مشخص نشده ولی با توجه به رندرهای منتشر شده، این - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سنندج استان کردستان - دستگاه احتمالا در ترکیب رنگ طوسی کربنی، سفید و آبی دریایی در دسترس خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone