🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10721.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل می‌خواهد فضای جدیدی با یک مرکز سخت افزار در سیلیکون ولی راه‌اندازی کند

گوگل در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک فضای جدید در سیلیکون ولی است که شامل یک مرکز برای محصولات سخت افزاری این غول جستجوی اینترنتی هم می‌شود. از سال ۲۰۱۸ گوگل بیش از ۳۸۹ میلیون ...

گوگل در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک فضای جدید در سیلیکون ولی است که شامل یک مرکز برای محصولات سخت افزاری این غول جستجوی اینترنتی هم می‌شود.

از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - سال ۲۰۱۸ گوگل بیش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - از ۳۸۹ میلیون دلار برای زمینی در شمال «سن خوزه، کالیفرنیا» هزینه کرده و همین موضوع - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - نشان می‌دهد که برنامه‌های ویژه‌ای برای این منطقه داشته است. طرح‌های اولیه منتشر شده توسط CNBC - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - به عنوان یک مرکز تحقیق و توسعه ثبت شده و مرکز جدید گوگل برای عملیات سخت‌افزاری و یک پردیس فناوری جداگانه که برای عموم قابل دسترسی است را نشان می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سلفچگان استان قم

پردیس فناوری جدید غول فناوری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - که «Midpoint» نامیده می‌شود، شامل پنج ساختمان اداری خواهد بود که توسط پل عابر پیاده به یکدیگر متصل می‌شوند. بر اساس چندین سند برنامه‌ریزی، این ساختمان در مجاورت سه ساختمان صنعتی شرکت قرار خواهد گرفت که برخی عملیات مربوط به بخش سخت‌افزاری آن از جمله محصولات Nest را انجام می‌دهند. همچنین طبق این اسناد، ۲۰ درصد از ساختمان برای بخش‌های اداری و ۸۰ درصد برای بخش‌های تولید، ذخیره‌سازی، توزیع و سایر اهداف تعیین شده‌اند.

اسناد ارائه شده همچنین نشان می‌دهند که گوگل از سال ۲۰۱۸ برای ساخت پردیس فناوری Midpoint برنامه‌ریزی کرده است.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سلفچگان استان قم

گوگل هنوز - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - نسبت به این گزارش واکنشی نشان نداده اما طبق گفته‌های اخیر مدیران این شرکت، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - ایجاد فضای بیشتر برای خدمات سخت‌افزاری کاملا منطقی به نظر می‌رسد. «ریک استرلو»، مدیر بخش سخت افزار گوگل اخیرا گفته بود این شرکت آماده است تا سهم بازار سخت‌افزار بیشتری به دست آورد. همانطور که در گزارش‌های اخیر منتشر شده بود، گوشی‌های پرچمدار گوگل در مقایسه با اپل و سامسونگ سهم بازار بسیار کمتری دارند.

گوگل هنوز زمان مورد انتظار خود برای کامل شدن پروژه Midpoint را اعلام نکرده. در اسناد برنامه‌ریزی منتشر شده همچنین به ساخت یک «مرکز تبادل سفر» دو طرفه، پارکینگ دوچرخه و مجوز تردد برای کارکنان اشاره شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone