🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10720.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی نسخه 5G گوشی P50 پرو را احتمالا دو ماه دیگر معرفی می‌کند

هواوی چندی پیش رسما از گوشی‌های سری P50 رونمایی کرد اما این تلفن‌های هوشمند به خاطر تحریم‌ها از 5G پشتیبانی نمی‌کنند. حالا در گزارشی اعلام شده که مدلی تحت عنوان هواوی P50 پرو 5G با ...

هواوی چندی پیش رسما از گوشی‌های سری P50 رونمایی کرد اما این تلفن‌های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فومن استان گیلان - هوشمند به خاطر تحریم‌ها از 5G پشتیبانی نمی‌کنند. حالا در گزارشی اعلام شده که مدلی تحت عنوان هواوی P50 پرو 5G با چیپست Kirin 9000 5G در دنباله سال معرفی خواهد شد.

طبق اعلام منبع آگاهی به نام Digital Chat - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فومن استان گیلان - Station، اگر به دنبال نسخه 5G سری هواوی P50 هستید، باید چند ماه دیگر صبر کنید. این غول چینی در حال حاضر P50 پرو 4G را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فومن استان گیلان - با چیپست اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فومن استان گیلان - ۸۸۸ و کرین ۹۰۰۰ روانه بازار کرده اما در اکتبر یعنی دو ماه دیگر از مدلی به نام P50 پرو 5G پرده برمی‌دارد که از تراشه کرین ۹۰۰۰ 5G بهره می‌برد.

از آن‌جایی که در گزارش امروز گفته شده هواوی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فومن استان گیلان - P50 پرو 5G تا سه‌ماهه چهارم امسال از راه نمی‌رسد، عرضه سری میت ۵۰ باید با تاخیر زیادی روبرو شود. منبع معتبر امروز اعلام کرده که احتمالا یک موبایل 4G به نام P50 پرو پلاس هم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فومن استان گیلان - در دنباله سال معرفی خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فومن استان گیلان

هواوی P50 پرو - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فومن استان گیلان - در حال حاضر از نمایشگری ۶.۶ اینچی با رزولوشن ۱۲۲۸ در ۲۷۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این دستگاه در دو مدل با اسنپدراگون ۸۸۸ و کرین ۹۰۰۰ عرضه می‌شود و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. در قاب عقب این گوشی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی RGB و یک دوربین سیاه و سفید - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فومن استان گیلان - ۴۰ مگاپیکسلی قرار گرفته - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فومن استان گیلان - است. P50 پرو همچنین یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۵ برابری دارد.

سری هواوی P50 به‌صورت پیش‌فرض با سیستم عامل هارمونی عرضه می‌شود چون این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فومن استان گیلان - شرکت به خاطر تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند به سرویس‌های موبایلی گوگل (GMS) دسترسی داشته باشد. این شرکت حالا اکوسیستم خاص خودش را ساخته و سرویس‌های موبایل هواوی (HMS) را به وجود آورده است. هواوی همچنین به خاطر تحریم‌ها در نیمه اول ۲۰۲۱ بیشترین افت درآمدش را تجربه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone