🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10735.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت بخاطر استقبال بالا مجبور به توقف ارائه سرویس آزمایشی رایگان ویندوز ۳۶۵ شد

مایکروسافت دیروز عرضه سرویس ابری ویندوز ۳۶۵ را آغاز کرد ولی حالا با توجه به استقبال گسترده کاربران از توقف دوره آزمایشی رایگان این سرویس خبر داده است. ظاهرا تعداد کاربران آزمایشی آن‌قدر زیاد بوده ...

مایکروسافت دیروز عرضه سرویس ابری ویندوز ۳۶۵ را آغاز کرد ولی حالا با توجه به استقبال گسترده کاربران از توقف دوره آزمایشی رایگان این سرویس خبر داده است. ظاهرا تعداد کاربران آزمایشی آن‌قدر زیاد بوده که ظرفیت منابع مایکروسافت به سقف خود رسیده است.

اکانت ویندوز ۳۶۵ در توییتر امروز در بیانیه‌ای گفت: «با توجه به تقاضای بالای کاربران، ظرفیت خدمات رایگان آزمایشی ویندوز ۳۶۵ تکمیل شده است.» «اسکات منچستر»، مدیر برنامه ویندوز ۳۶۵ در توییت جداگانه‌ای نوشت: «ما - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فارس استان فارس - شاهد استقبال باورنکردنی کاربران از ویندوز ۳۶۵ بودیم و لازم است که این برنامه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فارس استان فارس - آزمایشی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فارس استان فارس - را متوقف کنیم تا ظرفیت جدیدی به این سرویس اضافه شود.»

ویندوز ۳۶۵ در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فارس استان فارس - حال حاضر فقط برای کسب و کارها در دسترس قرار گرفته و با توجه به اینکه ظرفیت سرورها تنها یک روز پس از راه‌اندازی به اتمام رسیده، پر واضح است که استقبال کاربران فراتر از انتظار مایکروسافت بوده است. این شرکت دیروز سرویس خود را با قیمت پایه ۲۰ دلار به ازای دسترسی ماهانه به یک هسته پردازشی، دو گیگابایت رم، ۶۴ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فارس استان فارس - گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت پهنای باند فعال کرد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فارس استان فارس

سرویس ابری ویندوز پیکربندی‌های مختلفی دارد که مدل رده بالای آن شامل هشت هسته پردازشی با ۳۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی می‌شود. این سرویس با قیمت ماهانه ۱۵۸ دلار به فروش می‌رسد. برای مشاهده قیمت پیکربندی‌های مختلف سرویس ۳۶۵ می‌توانید به وب‌سایت Windows365.com مراجعه کنید.

مایکروسافت با این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد از طریق یک مرورگر وب به سیستم عامل ویندوز دسترسی داشته باشند و همه اپلیکیشن‌های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فارس استان فارس - خود از جمله اپلیکیشن‌های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فارس استان فارس - سنگین - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فارس استان فارس - مثل برنامه‌های ویرایش ویدیو را اجرا کنند. ویندوز ۳۶۵ در دو نسخه Business - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فارس استان فارس - و Enterprise به فروش می‌رسد. حداکثر تعداد کاربران در نسخه Business برابر ۳۰۰ نفر است و برای استفاده از این نسخه کافیست فقط اشتراک - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فارس استان فارس - مایکروسافت را تهیه کنید. این سرویس با کمک خدمات Azure مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فارس استان فارس - کار می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نیکی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام دوستان سایت ***** مایکروفر مولینکس MW 7001 شما را با بهترین قیمت و بالاترین گارانتی فارس فارس مینو کشوری تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone