🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10730.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای گلکسی A52s 5G طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد

رندرهای جدید گلکسی A52s، در ترکیب رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز نعنایی، تصویری کامل از آن ارائه می‌دهد. ظاهرا طراحی این نسخه نیز مشابه گلکسی A52 5G است. در مقایسه با نسل قبلی خود ...

رندرهای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلفچگان استان قم - جدید گلکسی A52s، در ترکیب رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز نعنایی، تصویری کامل از آن ارائه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلفچگان استان قم - می‌دهد. ظاهرا طراحی این نسخه نیز مشابه گلکسی A52 5G است.

در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی گلکسی A52 5G می‌توان گفت که رنگ سبز جایگزین نسخه آبی آن گوشی شده است و سایر گزینه‌های رنگی در بین این دو گوشی یکسان هستند. این رندرها توسط یک افشاگر به نام Snoopy - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلفچگان استان قم - در توییتر منتشر شده است.

همانطور که در رندرها دیده می‌شود طراحی گوشی جدید سامسونگ نسبت به نسل قبلی خود تقریبا یکسان به نظر می‌رسد. نمایشگر تمام صفحه آن با روزنه مخصوص دوربین سلفی در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلفچگان استان قم - مرکز دیده می‌شود. در پشت آن نیز ماژول دوربین چهارگانه‌ای قرار گرفته که از آرایش مشابه قبل و محفظه بیرون آمده برخوردار است.

تاکنون طبق مستندات مربوط به بنچمارک، ظاهرا گلکسی A52s 5G از پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G شرکت کوالکام بهره می‌برد که در مقایسه با A52 5G و پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G آن پیشرفت قابل توجهی را به همراه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلفچگان استان قم - خواهد داشت.

گلکسی A52s 5G ظاهرا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلفچگان استان قم - تنها - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلفچگان استان قم - در یک نسخه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود اما افشاگر دیگری ادعا کرده است که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن نیز به بازار عرضه خواهد شد و هر دو نسخه ۸ گیگابایت رم خواهند داشت.

با این وجود سایر تفاوت‌های این گوشی با نسخه اصلی آن هنوز مشخص نشده است اما انتظار می‌رود به زودی جزئیات بیشتری از آن ارائه شود. طبق شایعاتی که تاکنون درباره آن منتشر شده است برخی منابع عنوان کرده‌اند که گلکسی A52s برچسب قیمت ۵۳۲ دلاری را برای نسخه ۲۵۶ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلفچگان استان قم - گیگابایتی خود به همراه خواهد داشت.

سامسونگ هر ساله طبق سنت خود مدل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلفچگان استان قم - s گوشی‌های سری گلکسی A را معرفی می‌کند. اکنون قرار است گلکسی A52s 5G که نسخه تقریبا به روز شده گلکسی A52 5G است رونمایی می‌شود. با این وجود زمان معرفی و عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone