🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10732.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نظرسنجی اپل درباره رضایت از ابعاد آیپد مینی: نمایشگر بزرگتر برای نسل بعدی؟

اپل در نظرسنجی اخیر خود از کاربران آیپد مینی در چین خواسته نظر خود را در مورد ابعاد نمایشگر آیپد مینی ۴ مطرح کرده و به برخی سوالات دیگر که به بهبود تولید محصولات و ...

اپل در نظرسنجی اخیر خود از کاربران آیپد مینی در چین خواسته نظر خود را در مورد ابعاد نمایشگر آیپد مینی ۴ مطرح کرده و به برخی سوالات دیگر که به بهبود تولید محصولات و - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان - لوازم جانبی این شرکت کمک می‌کنند، پاسخ دهند. پرسش چنین سوالاتی پیش از معرفی آیپد مینی ۶ می‌تواند اشاره غیرمستقیمی به افزایش ابعاد نمایشگر این تبلت اپل باشد.

در این نظرسنجی کاربران سه گزینه انتخابی در اختیار داشتند تا از بین آنها یکی را انتخاب کنند. از آنها خواسته شده بود - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان - بگویند آیا ابعاد نمایشگر آیپد مینی ۴ خیلی کوچک، مناسب یا خیلی بزرگ است و نظر خود را با این شرکت در میان بگذارند.

اپل در این - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان - نظرسنجی تصمیم گرفته در مورد آیپد مینی ۴ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان - سوال کند تا بتواند نسل ششم آیپد مینی را که احتمالا پاییز امسال از راه می‌رسد، با بهترین ابعاد و طراحی در دسترس کاربران قرار دهد. با توجه به این نظرسنجی به نظر می‌رسد اپل هنوز در طراحی آیپد مینی به جمع‌بندی نهایی نرسیده و به دنبال اطلاعات - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان - بیشتری برای توسعه دستگاهی با طراحی مورد تایید تعداد بیشتری از - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان - کاربران است.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان

البته در این نظرسنجی، سوالات دیگری در مورد عادت‌های معمول کاربران برای استفاده از آیپد نیز مطرح شده است. از آنها خواسته شده بگویند بیشتر دستگاه را به صورت عمودی استفاده می‌کنند یا افقی. همچنین یکی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان - دیگر از مواردی که مورد توجه اپل در نظرسنجی قرار دارد، لوازم جانبی مورد استفاده کاربران آیپد مینی است.

اپل از آنها پرسیده از کدام لوازم جانبی شامل کیبورد، هدفون، اسپیکر، کاور یا موارد دیگر استفاده می‌کنند. یکی دیگر از سوالات این نظرسنجی آن است که کاربران علاوه بر آیپد مینی از کدام یک از دستگاه‌های دیگر اپل نیز استفاده می‌کنند و از آنها خواسته اگر در کنار محصولات - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان - اپل از دستگاه‌های سایر برند‌ها مانند سامسونگ نیز استفاده می‌کنند، آن را مشخص کنند.

معمولا اطلاعات چنین نظرسنجی‌هایی به صورت عمومی منتشر نمی‌شود ولی اکثر شرکت‌ها - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان - چنین نظرسنجی‌هایی را در دستور کار خود - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان - قرار - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان - می‌دهند تا بتوانند محصولاتی مطابق نظر کاربران به بازار عرضه کنند.

بعید - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان - به نظر می‌رسد نتایج این نظرسنجی روی تولید محصولات ۲۰۲۱ اپل تاثیری - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان - داشته باشد و حتی این احتمال وجود - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاندیز استان خراسان - دارد که نتایج نظرسنجی به محصولات اوایل ۲۰۲۲ هم نرسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone