🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10729.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

حلقه هوشمند ۳۹۹ دلاری «Oura Ring» گجتی برای پایش خواب و آرامش کاربران

حلقه هوشمند «اورا رینگ» (Oura Ring) که طراحی شبیه انگشترهای معمولی دارد با کمک حسگرهای داخلی، میزان خواب، آرامش فرد در زمان خوابیدن، سیکل‌های رویابینی،‌ وضعیت ضربان قلب و داده‌های دیگری مرتبط با خواب را ...

حلقه هوشمند «اورا رینگ» (Oura Ring) که طراحی شبیه انگشترهای معمولی دارد با کمک حسگرهای داخلی، میزان خواب، آرامش فرد در زمان خوابیدن، سیکل‌های رویابینی،‌ وضعیت ضربان قلب و داده‌های دیگری مرتبط با خواب را پایش کند.

این حلقه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - هوشمند در زمان بیداری نیز کارایی‌هایی همچون گام شمار، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - اندازه گیری میزان کالری و زمان تمرینات ورزشی را ردیابی می‌کند ولی هدف اصلی از طراحی آن پایش خواب و بررسی برخی داده‌های زمان خواب کاربر است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی

بازار گجت‌های پوشیدنی رو به رشد است - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - و تنها به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - ساعت و مچ‌بند‌های مختلف خلاصه نمی‌شود، بلکه برخی جواهر آلات هوشمند همچون اورا رینگ ( Oura Ring) به بازار عرضه می‌شوند. وزن این حلقه در حدود ۵ گرم است و در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی مات از جنس تیتانیوم با روکش PVD در دسترس کاربران قرار دارد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی

با توجه به اینکه انتظار می‌رود کاربر بتواند در تمام - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - ساعات شبانه روز از آن استفاده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - کند، اورا رینگ ضد آب طراحی شده است. این حلقه با هدف ردیابی خواب طراحی شده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - است ولی می‌تواند برخی موارد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - دیگر از جمله فعالیت بدنی، کالری سوزانده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - شده و زمان تمرینات ورزشی را ردیابی کرده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - و در واقع تصویری از برخی فعالیت‌های روزانه را نیز ارائه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - می‌دهد.

با وجودی که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - اورا رینگ مجهز به گام شمار است، اما - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - به نظر می‌رسد دقت لازم را ندارد و تعداد گام‌ها را از آنچه ساعت‌های هوشمند نشان می‌دهند، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - بیشتر نمایش می‌دهد. به علاوه این حلقه هوشمند مجهز به حسگر پایش ضربان قلب، ردیابی تمرینات ورزشی یا اندازه گیری سطح اکسیژن خون نیست.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی

حلقه هوشمند مجهز به سنسور فوتوپلیتی سموگرافی (PPG) برای ضربان قلب و تنفس، سنسور ضریب دمای منفی (NTC) برای دمای بدن و شتاب سنج و نظارت بر حرکت است. همه داده‌ها در برنامه Oura ذخیره می‌شوند و با توجه به اینکه حلقه هوشمند فاقد نمایشگر است، کاربر باید از طریق اپلیکیشن به داده‌ها دسترسی داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی

کیفیت خواب، میزان آرامش فرد در حین خواب، سیکل‌های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - رویابینی، دیرخوابیدن و زمان بندی مناسب خواب توسط این حلقه هوشمند ردیابی و داده‌ها برای کاربر نمایش داده می‌شود. همچنین طول مدت زمان خواب، ضربان قلب و تنوع - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - ضربان قلب (HRV) را نیز گزارش می‌دهد.

درنهایت اپلیکیشن مربوطه تصویری کلی از وضعیت خواب و سلامت کاربر ارائه می‌دهد و اگر همه چیز طبق روال و درست باشد، خطوط نموداری با تغییر رنگ این موضوع را به کاربر منتقل می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone