🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30604.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پلمب دفتر اسنپ در آمل پیش از آغاز به کار ؛ مخالفان اقدام به آدم‌ربایی کردند

دقایقی بعد از انتشار خبر آغاز به کار اسنپ در شهر آمل، دفتر این سامانه حمل‌نقل هوشمند  پلمب شد. پلمب زودهنگام دفاتر اسنپ قبل از راه‌اندازی داستانی تکراری است که این سامانه بارها با آن ...

دقایقی بعد از انتشار خبر آغاز به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان - کار اسنپ در شهر آمل، دفتر این سامانه حمل‌نقل هوشمند  پلمب شد. پلمب زودهنگام دفاتر اسنپ قبل از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان - راه‌اندازی داستانی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان - تکراری است که این سامانه بارها با آن مواجه شده است. اما این بار به گفته خود اسنپ مقاومت قشر سنتی حمل‌ونقل با اقدامات جدی‌تری نظیر آدم‌ربایی همراه بوده‌است.

اسنپ پیش از این در استان مازندران به مشکلات دیگری نیز برخورد کرده بود و پس از شروع فعالیت در بابل، تجربه پلمب برای این شرکت تکرار شده بود. آن‌طور که «حسین هزارجریبی» یکی از مدیران ارشد منطقه‌ای اسنپ می‌گوید:

«حدود ۲۰ روزی می‌شود که درگیری‌های شهرداری و آژانس‌داران در آمل با بازاریابان اسنپ بالا گرفته است. همچنین به‌جز انواع تبلیغات منفی و زد و خورد بازاریابان، یک مورد آدم‌ربایی هم در این شهر گزارش شده است. یکی از نیروهای نفوذی سازمان‌های مخالف اسنپ با خودرویی بدون پلاک - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان - اقدام به آدم‌ربایی یکی از بازاریابان کرده که خوشبختانه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان - در رسیدن به هدف خود موفق نشد و اسنپ شکایتی علیه‌ او تنظیم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان - کرده‌است. همه این‌ها در حالی است که «عزت‌الله یوسفیان‌مُلا»، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان - نماینده آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به فرمانداری این شهر خواستار همکاری شهردای آمل با دست‌اندرکاران سامانه اسنپ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان - شده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان - بود.»

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان

طبق گفته هزارجریبی تمامی این موارد در حالی است که فعالیت اسنپ طبق مجوزی که از اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی دریافت کرده‌است در سراسر کشور کاملا قانونی است و نیاز به هیچ مجوز دیگری ندارد. همچنین پیش از این نامه تائیدیه پلیس اماکن، مبنی بر مجاز بودن فعالیت اسنپ در دفتر کار آن در شهر آمل و حومه‌‌اش نیز اخذ شده بود.

با این حال وزارت کشور و شهرداری‌ها نظرات دیگری دارند؛ نظراتی که دیجیاتو پیشتر در پرونده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان - مجوز تاکسی‌های اینترنتی آن را بررسی کرده بود.

اسنپ خبر می‌دهد که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان - در حال حاضر بازاریابانش همزمان با راه‌اندازی این سامانه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان - در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان - آمل به صورت نامحسوس به فعالیت خود ادامه می‌دهند و علیرغم تمامی کارشکنی‌های روزهای - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان - گذشته، میزان استقبال - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان - راننده‌ها از ثبت‌نام در این سامانه کم نشده است. اسنپ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان - می‌گوید فعالیت قانونی خود را در آمل و شهرهای حومه محمودآباد، ایزدشهر و کیاکُلا آغاز کرده است.

- تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هشتپر استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone