🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30602.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

نیم ساعت استفاده روزانه از اینستاگرام یا فیسبوک افسردگی می‌آورد

دانشمندان در پروژه‌ی تحقیقاتی جدید خود اثبات کردند که استفاده از شبکه های اجتماعی، افسردگی و حس تنهایی برای افراد به وجود می آورد. آنها پس از بررسی عادت‌های عده‌ای دانش آموز  متوجه شده‌اند که ...

دانشمندان در پروژه‌ی تحقیقاتی جدید خود اثبات کردند که استفاده از شبکه های اجتماعی، افسردگی و حس تنهایی برای افراد به وجود می آورد. آنها پس از بررسی عادت‌های عده‌ای دانش آموز  متوجه شده‌اند که میان مدت زمان آنلاین بودن در شبکه‌هایی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - نظیر فیسبوک، اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر و سلامت ذهنی رابطه عکس وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان

البته چند وقتی است که پژوهشگران به اثر مخرب این شبکه های اجتماعی پی برده‌اند اما تا به حال دلیل یا مدرک معتبری برای این موضوع ارائه نشده است. حال یافته‌های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - دقیق پروژه تحقیقاتی دانشگاه پنسیلوانیا نشان می‌دهد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - استفاده زیاد از شبکه های اجتماعی موجب می‌شود که کاربر تندرستی و سلامت ذهنی خود را از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - دست بدهد.

برای این پروژه ۱۴۳ داوطلب کنار هم جمع شدند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - و در ابتدا حالات شخصیتی و سلامت ذهنی آها سنجیده و ثبت شد. سپس آنها اسکرین شات‌هایی از صفحه باتری آیفون‌هایشان گرفتند تا سطح - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - میانگین استفاده‌ی هر کاربر از شبکه اجتماعی برای هر هفته بدست آید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان

پس از ثبت تمامی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - اطلاعات - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - موردنیاز، این ۱۴۳ داوطلب برای سه هفته به دو گروه مختلف تقسیم شدند؛ یک گروه در روند استفاده از شبکه اجتماعی تغییری ایجاد نکردند و مثل گذشته سراغشان رفتند. با این وجود، استفاده از شبکه های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - اجتماعی مختلف نظیر فیسبوک، اسنپ چت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - و اینستاگرام برای گروه دوم محدود - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - می‌شد. بدین صورت که آنها می‌توانستند از هر پلتفرم تنها ده دقیقه استفاده کنند.

هر دوی این گروه ها مجبور بودند هر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - هفته اسکرین شاتی از صفحه باتری آیفون خود تهیه کنند و برای محققان بفرستند تا آنها دیتای لازم برای بررسی را بدست آورند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان

پس از این دوره‌ی سه هفته‌ای، بار دیگر سلامت روانی این ۱۴۳ نفر بررسی شد تا پژوهشگران ببیند داوطلبان در چه سطحی از تندرستی ذهنی به سر می‌برند. نتیجه این تحقیقات نشان داد که گروه اول نسبت به گروه دوم وضعیت روحی بدتری دارند و گروه دوم در ۷ معیار رفتاری مختلف اوضاع مطلوبتری را تجربه می‌کنند. علاوه بر این در رفتار گروه اول - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - نشانه‌‌های پدیده‌هایی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - نظیر ترس از تنها رها شدن یا FOMO،  استرس، افسردگی و تنهایی یافت می‌شود.

بدین ترتیب پژوهشگران - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - دانشگاه پنسیلوانیا پیشنهاد می‌دهند که کاربران استفاده از شبکه های اجتماعی را کاهش دهند و آن را به حداکثر روزی ۳۰ دقیقه برسانند. آنها باور دارند کاربران با مشاهده‌ی عکس دوستان، آشنایان و دنبال کنندگان خود به مقایسه می‌پردازند و این مسئله موجب می‌شود که تاثیرات منفی زیادی  بر سلامت ذهنی افراد گذاشته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بامگاه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روزتون بخیر یه سوال داشتم شرکت شما آیا اطراف شهرک مولوی سنندج تعمیرات داره
پاسخ: بله در شهرک مولوی شهر سنندج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone