🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30603.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

عبور نزدیک سه سیارک از کنار زمین در یک روز

آمار مرکز مطالعات اجرام نزدیک به زمین (CNEOS) آژانس فضایی ناسا نشان می دهد که به تازگی سه سیارک طی یک روز از فاصله نزدیک به زمین عبور کرده اند. اولین سیارک که با نام ...

آمار مرکز مطالعات اجرام نزدیک به زمین (CNEOS) آژانس فضایی ناسا نشان می دهد که به تازگی سه سیارک طی یک روز از فاصله نزدیک به زمین عبور کرده اند.

اولین سیارک - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تنکابن استان مازندران - که با نام 2018VS1 شناخته می شود، بین 13 تا 28 متر قطر داشته و با سرعت 38 هزار کیلومتر بر ساعت از فاصله یک میلیون و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تنکابن استان مازندران - 386 هزار کیلومتری زمین گذشت. سرعت این سیارک از اکثر راکت های ساخت دست بشر بیشتر است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تنکابن استان مازندران

دومین سیارک یعنی 2018VR1 حدود پانزده دقیقه بعد از مورد قبل اما با فاصله بسیار بیشتر (حدود 0.03366 واحد نجومی یا 5 میلیون کیلومتر) از کنار زمین عبور کرد. واحد نجومی یا AU برای اندازه گیری مسافت های فضایی به کار می رود و هر AU برابر با فاصله بین زمین و خورشید یا حدود 150 میلیون - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تنکابن استان مازندران - کیلومتر است. سیارک 2018VR1 بین 14 تا 31 متر قطر داشته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تنکابن استان مازندران - و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تنکابن استان مازندران - سرعتش هم اندکی کمتر است.

اما سومین سیارک یعنی 2018VX1 نزدیک ترین فاصله را با زمین داشت. این سیارک از فاصله 380 هزار کیلومتری زمین عبور کرد، یعنی کمتر از فاصله زمین تا ماه که 384 هزار کیلومتر است. ابعاد 2018VX1 کوچک تر از دو مورد دیگر بوده و بین 8.3 تا 19 متر قطر داشته، ضمن اینکه سرعتش هم نهایتاً به 22 هزار کیلومتر بر ساعت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تنکابن استان مازندران - می رسیده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تنکابن استان مازندران

اجرام نزدیک به زمین (NEO) به سیارک ها یا دنباله دار هایی گفته می شود که مدارشان فاصله ای مشخص از خورشید داشته و به زمین نزدیک باشد. اگر جرمی احتمال برخورد به زمین یا ابعادی بزرگ (بیشتر از 140 متر داشته باشد) به آن PHO یا «جرم بالقوه خطرناک» می - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تنکابن استان مازندران - گویند.

اگر یک PHO به زمین برخورد کند، می تواند یک کشور را به طور کامل نابود کرده و اثرات زیست محیطی ناگواری بر کل کره زمین داشته باشد. به همین دلیل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تنکابن استان مازندران - آژانس فضایی ناسا این اجرام را به طور کامل تحت نظر داشته و آنها را رصد می کند. در حال حاضر حدود 18000 جرم نزدیک به زمین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تنکابن استان مازندران - شناسایی شده که بیش از 1800 مورد از آنها خطرناک هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone