🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30607.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

حمله سایبری گروه انانیموس به ۷۰ سایت دولتی گابن در اعتراض به حاکمیت

هکرهای موسوم به «انانیموس» مسئولیت حمله DDoS و دیفیس گسترده سایت های دولتی کشور گابن را برعهده گرفته اند. انانیموس (Anonymous) به معنی ناشناس عنوانی است که گروهی منسجم از هکرهای فعال در جنبش های ...

هکرهای موسوم به «انانیموس» مسئولیت حمله DDoS و دیفیس گسترده سایت های دولتی کشور گابن را برعهده گرفته اند.

انانیموس (Anonymous) به معنی ناشناس عنوانی است که گروهی منسجم از هکرهای فعال در جنبش های سیاسی و اجتماعی برای خود انتخاب کرده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان - و از سال ۲۰۰۳ حملات سایبری متعددی را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان - صورت داده اند. از معروف ترین حملات آنها می توان به از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان - دسترس خارج کردن صفحات داعش در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

این گروه اخیرا برای اعتراض به آنچه دیکتاتوری «علی بونگو»، رئیس جمهور گابن خوانده اند، حملات DDoS گسترده ای - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان - را به سایت های دولتی این کشور ترتیب داده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان - اند. علی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان - بونگو فرزند «عمر بونگو» است - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان - که نزدیک به چهار دهه زمام امور را در این کشور به دست داشت و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان - در سال ۲۰۰۹ از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان - دنیا رفت. علی بونگو از آن زمان و در انتخاباتی بحث برانگیز جانشین پدرش شد اما از اواخر اکتبر گذشته که برای مشارکت در کنفرانسی با عنوان سرمایه گذاری به عربستان رفت از دیده ها ناپدید شده و در ماه های اخیر نیز گابن شاهد اعتراضات و ناآرامی ها بوده است.تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجانبه گفته انانیموس تمامی سایت هایی که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان - به دامنه gouv.ga ختم می شوند و همچنین ایمیل های آنها هدف این حملات - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان - سایبری بوده اند. از میان این موارد می توان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان - به پورتال اصلی دولت این کشور و وب سایت وزارت اقتصاد اشاره کرد.

نکته جالب توجه این است که پایگاه های مذکور علی رغم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان - اهمیت بالایی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان - که برای دولت دارند، هنوز از HTTP استفاده می کنند و پروتکل ایمن HTTPS در آنها پیاده سازی نشده است.

آنچه که احتمال دست داشتن این گروه در از دسترس خارج شدن سایت های دولت گابن را تقویت می کند، اقدامات قبلی آنها در آفریقا است که شامل اجرای حملات DDoS در آفریقای جنوبی و زیمبابوه و تغییر صفحه اصلی سایت های وابسته به حکومت نیجریه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر الوند استان زنجان - می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوزان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام نمایندگی شما آیا فارابی الوند تعمیرات داره
پاسخ: بله در فارابی شهر الوند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone