🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19027.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

۸ اپلیکیشن عجیب اما کاربردی که شاید کمتر کسی به سراغشان برود

آدم‌ها بسته به نیازشان از هزاران اپلیکیشن مختلف با کاربردهای متفاوت استفاده می‌کنند. بخش اعظم این اپ‌ها بین مردم عمومیت دارند، اما هستند محصولاتی که فقط «برای موارد خاصی» کاربرد داشته و طراحی شده‌اند. یا ...

آدم‌ها بسته به نیازشان از هزاران اپلیکیشن مختلف با کاربردهای متفاوت استفاده می‌کنند. بخش اعظم این اپ‌ها بین مردم عمومیت دارند، اما هستند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - محصولاتی که فقط «برای موارد خاصی» کاربرد داشته و طراحی شده‌اند.

یا بهتر بگوییم، اپلیکیشن‌هایی که عموم افراد به سراغشان نمی‌روند مگر آنکه در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - جستجوی راهی برای برطرف شدن نیاز خاص خود باشند. در این مقاله ۸ نمونه از این اپلیکیشن‌های منحصر به فرد، عجیب اما کاربردی را به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - پایان با ما همراه باشید.

Easter Egg Collection - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - in Android

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان

ایستر اگ‌های اندروید که معرف حضورتان هست؟ حالا تصور کنید اپلیکیشنی پیدا شده که همه آن‌ها، از اولین اندروید که Gingerbread بوده تا اندروید 11 را در خودش گنجانده، آن هم با تمام - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - جزئیات و این که چه انیمیشنی داشتند و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - چگونه کار می‌کردند.

نمی‌توانم بگویم ایده خلق چنین اپلیکیشنی دقیقا چه بوده، اما همین ایده باعث شده که 100 هزار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - نفر Easter Egg Collection را نصب کرده و میانگین امتیاز 4.5 را به آن اعطا کنند. در هر صورت مشخص است که مرور تاریخ یکی از المان‌های سنتی اندروید برای خیلی از افراد جذاب و سرگرم‌کننده بوده است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان

Easter Egg Collection in Android

سازنده: robin android قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.4 مگابایت زبان:

Embiggen

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان

خیلی عجیب است. شاید در نگاه اول مسخره هم به نظر برسد، اما Embiggen اپلیکیشنی است که فقط برای یک هدف طراحی شده: این که نوشته‌هایتان را بزرگ کند و به صورت تمام صفحه روی موبایل به نمایش بگذارد.

حالا بزرگ کردن نوشته‌ها چه کاربردی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - دارد؟ نمی‌دانم. اما شاید یک روز در جای بسیار شلوغ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - و پر سر و صدایی باشید و بخواهید به دور و اطرافیان‌تان پیام مهمی برسانید. در این صورت Embiggen با بزرگ کردن نوشته‌ها می‌تواند توجه همه را به سوی شما جلب کند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان

Embiggen

سازنده: Pointless Software قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.6 مگابایت زبان:

Flying With Gauss

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان

Flying With Gauss در اصل نام توسعه‌دهنده‌ای در پلی استور گوگل است که اپلیکیشن‌های خارق‌العاده‌ای طراحی می‌کند؛ محصولاتی که شاید افراد کمی به سراغشان بروند اما هر کس که این کار را انجام داده به شدت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - راضی بوده است.

از جمله - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - محصولات مهم این توسعه‌دهنده می‌توان به اپلیکیشن‌های Xash3D FWGS، Husky for Pleroma و CS16Client اشاره کرد. اما این اپ‌ها چه هستند؟ بخش اعظم ساخته‌های این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - توسعه‌دهنده انجین‌های گرافیکی‌ای هستند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - که می‌توانند عناوین مشهور - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - Half-Life و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - کانتر استرایک را با انواع مادهای شخصی‌سازی شده اجرا کنند و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - طبق - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - نظرات کاربران عملکرد بسیار خوبی در این کار دارند.

البته برای اجرای این دو عنوان روی گوشی باید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - حتما این عناوین را به صورت قانونی خریداری کرده باشید.

InstaMocks

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان

در بین اپلیکیشن‌های - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - این فهرست به نظر می‌رسد که InstaMocks کاربران بیشتری داشته باشد. با این اپلیکیشن می‌توانید اسکرین‌شات‌هایتان را در قاب خالی انواع برندهای گوشی قرار بدهید.

مطمئنا چنین اپلیکیشنی برای عموم کاربران کاربرد ندارد اما توسعه‌دهندگان اپلیکیشن یا یوتیوبرها می‌توانند برای اهداف تبلیغاتی و آموزشی جزو مشتریان بالقوه InstaMocks قرار بگیرند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان

InstaMocks

سازنده: Vemoot Softech Pvt Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 20 مگابایت زبان:

PhotoPills و SunSurveyor

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان

این دو اپلیکیشن کار مشابهی انجام می‌دهند که مخاطبش فقط می‌تواند یک عکاس حرفه‌ای باشد. PhotoPills و SunSurveyor به عکاسان حرفه‌ای کمک می‌کنند تا به بهترین نقاط طلوع - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - و غروب خورشید یا نمایان شدن کهکشان راه‌شیری در آسمان شب برسند.

برای این کار هر دو اپ از انواع محاسبات ریاضی و راهنماهای دو بعدی و سه بعدی و AR جهت پیدا کردن نقاط مناسب برای عکاسی استفاده می‌کنند. البته تفاوت‌هایی هم میان این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - دو اپلیکیشن هست اما هر دو برای کمک به گرفتن عکس‌های خیره‌کننده از خورشید و آسمان شب عالی ظاهر می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان

Sun Surveyor

سازنده: Adam Ratana قیمت: 9.99 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 121 مگابایت زبان:
تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان

PhotoPills

سازنده: .PhotoPills S.L قیمت: 10 دلار دسته بندی:
سیستم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - عامل: iOS و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - اندروید حجم: 76 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - / 9.1 مگابایت زبان:

RunPee

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان

در سالن سینما نشسته‌اید و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - ناگهان نیاز شدیدی برای رفتن به توالت پیدا می‌کنید. اما اگر از جایتان بلند شوید ممکن است مهم‌ترین سکانس فیلم را از دست بدهید. شاید باورتان نشود ولی اپلیکیشنی طراحی شده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - که «بهترین زمان رفتن به توالت موقع تماشای فیلم‌ها» را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - به شما می‌گوید!

RunPee به صورت هفتگی به‌روزرسانی می‌شود تا به شما بگوید چه موقع بهترین زمان رفتن به دستشویی در سینما - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - است. نکته جالب اینکه بعد از برگشت به صندلی‌ هم تمام ماجراهای فیلم که در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - دقایق نبودتان اتفاق افتاده را هم برایتان تعریف می‌کند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان

RunPee

سازنده: polyGeek قیمت: 0 دسته - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 82.8 / 36 مگابایت زبان:

Shark Tracker by Ocearch

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان

سؤال «چرا آدم باید در دریا به دنبال کوسه بگردد؟» جواب‌های مشخصی دارد: یا مستندساز از حیات وحش باشد، یا دانشمند و شیفته علم. اپلیکیشن Shark Tracker برای این طراحی شده که به طور دقیق الگوهای مهاجرتی کوسه‌ها در دریاها و اقیانوس‌های سراسر جهان را ردیابی کند.

جالب است بدانید که اپلیکیشن‌های مشابه Shark Tracker هم در پلی‌استور گوگل وجود دارند. به طور مثال Blitzortung یک برنامه هواشناسی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - است که رعد و برق‌ها را در سراسر دنیا پایش می‌کند. به درد همه نمی‌خورد، اما واقعا جالب است و ارزش علمی بالایی دارد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان

OCEARCH Shark Tracker

سازنده: OCEARCH قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 37 مگابایت زبان:

Web Alert

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان

تا حالا شده به شدت در انتظار تغییری در یک وبسایت باشید؟ برای این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - کار احتمالا ده‌ها مرتبه صفحه مرورگر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - را رفرش می‌کنید. اما می‌دانستید اپلیکیشنی هست که به محض اعمال تغییر در یک سایت آن را به اطلاعتان می‌رساند؟

Web Alert می‌تواند انتشار یک مقاله جدید، تغییر قیمت یا دریافت پیام جدید در یک انجمن اینترنتی را به اطلاع شما برساند. البته بسیاری از وبسایت‌ها این روزها به طور پیش‌فرض چنین قابلیت‌هایی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - را دارند، اما وجود اپلیکیشنی مثل Web Alert با بیش از 100 هزار دانلود روی پلی استور حتما غافلگیرتان می‌کند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان

Web Alert

سازنده: Web Alert قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8 مگابایت زبان:

شما چه اپلیکیشن‌هایی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - می‌شناسید که فقط برای مواقع - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - خاص و افراد خاص طراحی شده‌اند؟ اگر خودتان از اپی استفاده می‌کنید که کمتر کسی به سراغش می‌رود حتما آن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رودبار استان گیلان - را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شوانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ سایت ***** مایکروفر گالانز GSWWA16BKSA10 شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone