🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11875.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اتهام تازه علیه هکرهای روسی: حمله به سیستم‌های حزب جمهوری‌خواه آمریکا

هکرهای روسی وابسته به گروه «Cozy Bear» مظنون هستند که طی یک هفته گذشته، سامانه فضای ابری «Synnex»، شرکت ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات به کمیته ملی جمهوری خواهان (RNC) آمریکا را مورد حمله قرار ...

هکرهای روسی وابسته به گروه «Cozy Bear» مظنون هستند که طی یک هفته گذشته، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آوج استان زنجان - سامانه فضای ابری «Synnex»، شرکت ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات به کمیته ملی جمهوری خواهان (RNC) آمریکا را مورد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آوج استان زنجان - حمله قرار داده‌اند.

اگر این حمله هکری واقعا به وقوع پیوسته باشد، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آوج استان زنجان - باعث افشای اطلاعات بیش - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آوج استان زنجان - از صد شرکت و سازمان دولتی وابسته به کمیته ملی جمهوری خواهان آمریکا می‌شود. بلومبرگ در گزارشی ضمن اشاره به وقوع این حمله هکری، از سخنگوی RNC در مورد این موضوع سوال کرد. سخنگوی کمیته ملی جمهوری خواهان آمریکا منکر هک شدن سیستم‌های این سازمان توسط هکرهای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آوج استان زنجان - روسی شد، اما تایید کرد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آوج استان زنجان - که یکی از ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات در Synnex در معرض خطر باج افزارها قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آوج استان زنجان

همزمان کمیته ملی جمهوری خواهان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که داده‌های Synnex در معرض حمله سایبری قرار گرفته است ولی آنها بلافاصله تمام دسترسی حساب‌های Synnex به سامانه فضای ابری را مسدود کرده‌اند. همچنین در بیانیه منتشر شده به این نکته اشاره شده که تیم متخصص Synnex با همکاری مایکروسافت، موضوع را بررسی کرده و پس از بررسی دقیق اعلام کردند که هیچ داده‌‌ای در معرض حمله هکرها - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آوج استان زنجان - قرار نگرفته است.

در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آوج استان زنجان - بخش دیگری از این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آوج استان زنجان - بیانیه آمده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آوج استان زنجان - که هکرهای روسی سعی کرده‌‌اند از طریق Synnex به داده‌های کاربران در فضای ابری دسترسی پیدا کنند ولی موفق نشده‌اند.

این شرکت ادعا می‌کند که در کنار مایکروسافت، یک کمپانی امنیتی شخص ثالث نیز در حال بررسی حمله هکری است. گفته می‌شود هکرهای روسی وابسته به گروه Cozy Bear مظنون اصلی این حمله سایبری هستند. گفتنی است - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آوج استان زنجان - در صورت موفق بودن چنین حمله هکری، آنها می‌توانستند به داده‌های بیش از صد شرکت و سازمان دولتی دسترسی پیدا کنند. همچنین اگر این دسترسی رخ داده بود، حتی ابزارهای شرکت‌های امنیت سایبری که برای جلوگیری از این نوع حملات طراحی شده‌اند، زیر سوال می‌رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone