🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11933.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

دومین دوره حمایت همراه اول از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشگاهی آغاز شد

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با اشاره به استقبال دانشجویان و اساتید از دور نخست حمایت‌های این اپراتور از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشگاهی، از آغاز دور دوم این طرح حمایتی خبر داد. این ...

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با اشاره - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس - به استقبال دانشجویان و اساتید از دور نخست حمایت‌های این اپراتور از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشگاهی، از آغاز دور دوم این طرح حمایتی خبر داد.

این مرکز با هدف بهره مندی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس - از ظرفیت اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، ارتقای کیفیت رساله‌ها، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی به تعریف پایان نامه‌ها مطابق با نیازمندی‌های پژوهشی همراه اول، اقدام به اعطای دور دوم گرنت پژوهشی کرده است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، این طرح که به حمایت از طرح های پسادکتری پژوهشگران - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس - با هدف کمک به حل مسائل پیشرو همراه اول نیز می‌پردازد، پژوهش‌هایی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس - در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس - ابعاد رصد فناوری‌های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس - نوین، تحلیل و ارزیابی آن‌ها، ارائه طرح‌های نوآورانه و خلاقانه، اجرای نمونه پایلوت‌های فناوری و توسعه محصول متناسب با نیازمندی‌های همراه اول را پوشش می‌دهد.

موضوعات مورد حمایت که باید نیازمحور و در راستای توسعه بازار و کسب و کار همراه باشد و قابلیت تجاری سازی در مراحل بعدی را داشته باشد، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس - در دو محور پژوهشی و کاربردی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس - قابل ارائه هستند.

محورهای اولویت دار همراه اول به تفکیک حوزه‌های فناوری و موضوعات پژوهشی و کاربردی تعریف شده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس - و در این دوره از فراخوان، ظرفیت پذیرش طرح‌های کاربردی دو برابر پژوهشی است.

دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند برای آگاهی از دستورالعمل اعطای گرنت، محورهای اولویت‌دار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس - و ثبت نام به نشانی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس - bi.hamrahrd.ir یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش اکوسیستم نوآوری در سایت مرکز تحقیق و توسعه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس - به نشانی rd.mci.ir مراجعه کنند.

در این دوره از فراخوان، دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، صنعتی امیرکبیر، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس - علم و صنعت ایران، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس - صنعتی اصفهان، تربیت مدرس، شاهد، شهید بهشتی، صنعتی شیراز، شیراز، اصفهان، فردوسی مشهد و تبریز می‌توانند مشارکت داشته باشند.

لازم به ذکر است در دوره اول این فرآیند که سال گذشته برگزار شد، از مجموع ۱۵۴ طرح دریافتی، ۷۷ طرح شامل رساله‌های دکتری و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد در حوزه‌های پژوهشی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس - و کاربردی اولویت‌دار همراه اول، پذیرفته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جهرم استان فارس - شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone