🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39200.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Smart Wallpaper؛ تعویض خودکار والپیپر بسته به موقعیت

اگر به والپیپر موبایل اندرویدی تان اهمیت می دهید، مطمئنا با اپلیکیشن های تعویض کننده والپیپر غریبه نیستید. خوشبختانه از این دست اپلیکیشن ها در گوگل پلی به فراوانی یافت می شوند، اما مواردی که ...

اگر به والپیپر موبایل اندرویدی تان اهمیت می دهید، مطمئنا با اپلیکیشن های تعویض کننده والپیپر غریبه نیستید. خوشبختانه از این دست اپلیکیشن ها در گوگل پلی به فراوانی یافت می شوند، اما مواردی که واقعا از پس انجام این وظیفه به درستی بر بیایند انگشت شمارند.

خوشبختانه Smart Wallpaper را می توانیم جزو همین اپ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - ها به حساب بیاوریم؛ ابزاری کاربردی که بسته به موقعیت و به طور خودکار می تواند تصویر پس زمینه ای جدیدی را روی صفحه موبایل تان بنشاند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران

Smart Wallpaper اپلیکیشن همه پسندی نیست و برای سلایق خاص طراحی شده؛ برای افرادی که عاشق تنوع هستند و دوست دارند با هر بار روشن کردن موبایل از تماشای پس زمینه تازه و متفاوتی لذت ببرند.

این اپلیکیشن می تواند تصویر پس زمینه را بسته به موقعیت های مختلفی عوض کند: بسته به وضعیت آب و هوا، ساعت، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - روز هفته، ماه و حتی اینترنت وای فایی که به آن متصل شده اید.

به غیر از این گزینه دیگری برای انتخاب تصادفی از میان تصاویر گالری را هم دارید. حتی اگر تصاویر گالری هم برایتان کافی نبود، Smart Wallpaper می تواند به سلیقه خودش از یک آرشیو استثنایی والپیپرهای بسیار چشم نوازی را برای نشستن روی پس زمینه موبایل برایتان انتخاب کند.

با گزینه های متعددی که در اختیارتان قرار گرفته تقریبا در هر موقعیتی می توانید یک والپیپر جدید داشته باشید. مثلا اپ را طوری تنظیم کنید موقع غروب، والپیپر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - موبایل تان را تیره کند و وقتی دوباره هوا روشن شد تصویر روشن تر و واضح تری را برای پس زمینه بگذارد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران

یا این که می توانید تعویض والپیپر را موقعی ببینید که به اینترنت وای فای جدیدی وصل شده باشید. به این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - ترتیب، برای هر موقعیت می توانید والپیپر منحصر به فردی داشته باشید و از تنوعی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - که در پس زمینه موبایل تان جریان دارد لذت ببرید. البته یک موضوع هست که پیش از استفاده از اپلیکیشن، باید به آن توجه کنید.

Smart Wallpaper برای واکنش نشان دادن به هر موقعیت، تصاویر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - انتخابی شما را به شکل یک والپیپر زنده در می آورد. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - بنابراین در صورت استفاده از این اپ نباید از بالا رفتن مصرف باتری متعجب بشوید.

البته به ادعای توسعه دهنده این افزایش مصرف باتری آنقدر محسوس نیست که روی استفاده روزمره تان از موبایل خیلی تأثیر بگذارد. تنها در شرایطی فشار ناشی از اپ روی باتری را می بینید که بازه های تعویض والپیپر را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - کوتاه در نظر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - گرفته باشید.

اما در مجموع تصور می کنیم با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - تنوع خوبی که اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - در تصاویر پس زمینه برایتان به ارمغان می آورد، بتوانید با مصرف بیشتر باتری کنار بیایید. Smart Wallpaper رایگان است و می توانید همین حالا از گوگل پلی دانلودش کنید.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران

Smart Wallpaper

سازنده: feedK - Daniele Rigo قیمت: 0 دسته - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.2 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone