🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36409.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

شرکت ال‌جی: تلویزیون‌ OLED تقلبی نخرید

شرکت ال‌جی الکترونیکس خبر می‌دهد که اخیرا تعدادی تلویزیون‌ تقلبی OLED تحت عنوان برند ال‌جی در بازار ایران مشاهده شده که به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند و بیشتر هم در استان‌های مرزی به چشم ...

شرکت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - ال‌جی الکترونیکس خبر می‌دهد که اخیرا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - تعدادی تلویزیون‌ تقلبی OLED تحت عنوان برند ال‌جی در بازار ایران مشاهده شده که به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند و بیشتر هم در استان‌های مرزی به چشم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - می‌خورند. به نظر می‌رسد برخی از فروشگاه‌های شهرهای بزرگ نیز این اجناس را از این شهرها وارد کلان‌شهرها کرده و به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - مشتریان خود می‌فروشند.

روابط عمومی این شرکت اعلام کرده که مردم در انتخاب خود دقت بیشتری کنند تا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - به اشتباه تلویزیون‌های تقلبی و قاچاق خریداری نکنند. در بیانیه این شرکت آمده که خدمات گلدیران و ال جی الکترونیکس (که هر دو از شرکت‌های گارانتی محصولات الجی هستند) مسئولیت و ارائه خدماتی نسبت به این تلویزیون‌های تقلبی ندارند.

توصیه می‌شود که جهت اطلاع از فروشگاه های عرضه کننده محصولات ال جی با گارانتی معتبر به وب سایت این شرکت به آدرس www.lg.com/ir/where-to-buy مراجعه کرده تا آدرس فروشگاه‌های مورد تایید این شرکت را مشاهده کنید. در ادامه به چند روش تشخیص محصولات تقلبی از اصل این تلویزیون‌ها نیز اشاره می‌شود تا با رعایت این موارد اشتباهی تلویزیون تقلبی نخرید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل
برخی کانال‌های تلگرامی هم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - به فروش این محصولات تقلبی که نام‌هایی بسیار شبیه به مدل‌های جهانی دارند اقدام می‌کنند.

روش های تشخیص محصولات تقلبی از اصل:

  • توجه به تاریخ تولید محصول: مشتریان ایرانی لازم است بدانند که شرکت ال‌جی از اواسط سال 2016 به بعد تلویزیون OLED خمیده تولید نکرده و تمام تلویزیون‌های عرضه‌شده ال‌جی از این تاریخ به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - بعد از نوع صفحه تخت بوده‌اند، پس اگر تاریخ تولید یک دستگاه OLED برای اواسط سال 2016، 2017 و 2018 میلادی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - بود از خرید آن اجتناب کنید.
  • نام سیستم عامل تلویزیون: توجه کنید که روی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - جعبه محصولات تقلبی سیستم‌عامل اندروید به عنوان سیستم‌عامل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - تلویزیون مذکور درج شده؛ در حالی که محصولات این شرکت همیشه از سیستم‌عامل اختصاصی موسوم به webOS خود برای تلویزیون‌های هوشمندش بهره می‌برد.
  • شکل بسته‌بندی و لوگو: دقت و بررسی بسته‌بندی از دیگر نکات حائز اهمیت برای تشخیص تلویزیون‌های ال‌جی تقلبی از اصلی است. لوگوی قدیمی ال‌جی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - (عکس سمت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - چپ تصویر) به صورت بزرگ روی کارتن بسته‌بندی تلویزیون‌های اصلی درج شده و خبری از لوگوی جدید (عکس سمت راست) نیست. علاوه بر این، بسیاری از ریموت کنترل‌های تقلبی، فاقد لوگوی بزرگ ال‌جی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - در پایین کنترل هستند که به سادگی می‌توان تقلبی بودن آن‌ها را تشخیص داد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل

  • مدل درج شده بر روی محصول : مدل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - قید - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - شده بر روی جعبه محصول وجود خارجی نداشته و با شبیه سازی با مدل های کنونی تلویزیونهای ال جی نام گذاری شده تا سبب گمراهی مشتریان شود. برای اینکه بفهمید این مدل در بازار جهانی وجود دارد یا خیر می‌توانید - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - نام آن را در فروشگاه‌های معتبر بین‌المللی یا سایت خود ال جی جستجو کنید و اگر نمونه آن را دیدید، مطمئن شوید که محصول مورد نظر اصالت دارد.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone