تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13339.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند با دوربین سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی به زودی وارد بازار می‌شوند

دوربین گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و چندین موبایل با دوربین اصلی بالاتر از ۱۰۰ مگاپیکسل وارد بازار شده‌اند. حالا به نظر می‌رسد شاهد استفاده از چنین دوربین‌هایی در جلوی گوشی‌ها و ...

دوربین گوشی‌های هوشمند در سال‌های - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نیشابور استان خراسان - اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و چندین موبایل با دوربین اصلی بالاتر از ۱۰۰ مگاپیکسل وارد بازار شده‌اند. حالا به نظر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نیشابور استان خراسان - می‌رسد شاهد استفاده از چنین دوربین‌هایی در جلوی گوشی‌ها و به عنوان دوربین سلفی باشیم.

طبق اعلام یک منبع موثق حوزه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نیشابور استان خراسان - فناوری به نام «Digital Chat Station»، یک گوشی با دوربین سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی (در حقیقت ۱۰۸ مگاپیکسلی) در راه بازار قرار دارد. - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نیشابور استان خراسان - با وجود اعلام چنین موضوعی، این منبع اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه و حتی سازنده آن منتشر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نیشابور استان خراسان - نکرده است.

اگرچه استفاده از دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی برای عاشقان - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نیشابور استان خراسان - سلفی هیجان‌انگیز خواهد بود، اما این دوربین‌ها ابعاد بزرگی دارند و استفاده از آن‌ها با چالش همراه خواهد بود. در حال حاضر چندین گوشی مانند گلکسی S21 اولترا با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در بازار - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نیشابور استان خراسان - به فروش می‌رسند و این - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نیشابور استان خراسان - دوربین فضا زیادی را روی پنل پشتی اشغال کرده. با توجه به این موضوع، قرارگیری چنین دوربینی در جلوی دستگاه نیازمند حفره یا برش بزرگی خواهد بود.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نیشابور استان خراسان

این احتمال وجود دارد که شرکت‌ها - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نیشابور استان خراسان - بجای چنین کاری به سراغ دوربین سلفی پاپ آپ بروند تا تنها در صورت نیاز، کاربران به چنین دوربینی دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، شاید چنین محصولاتی از طراحی مشابه با ایسوس ذن‌فون ۶ و ذن‌فون ۷ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نیشابور استان خراسان - بهره ببرند و با استفاده از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نیشابور استان خراسان - یک مکانیزم چرخشی، دوربین اصلی را به عنوان دوربین سلفی در اختیار کاربران قرار دهند.

احتمالا یک شرکت چینی اولین گوشی مجهز به دوربین سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی را معرفی و وارد بازار می‌کند و پس آن، کمپانی‌های دیگر در این مسیر گام برمی‌دارند. بنابراین آینده برای عاشقان سلفی روشن خواهد بود.

در کنار دوربین سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی، دوربین اصلی گوشی‌ها هم در آینده با بهبود - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نیشابور استان خراسان - همراه می‌شوند و باید منتظر ورود دوربین‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی به این دستگاه‌ها باشیم. انتظار می‌رود گوشی زد‌تی‌ای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نیشابور استان خراسان - اکسون ۳۰ پرو به عنوان اولین گوشی مجهز به دوربین - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نیشابور استان خراسان - ۲۰۰ مگاپیکسلی در سال جاری میلادی از راه برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone