🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  4. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41389.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

استیکرهای متحرک به Gboard می آیند

بر اساس اطلاعات موجود، کاربران در هنگام چت کردن و حضور در شبکه های اجتماعی، حدوداً 3.6 برابر بیشتر از استیکرها و تصاویر متحرک (نسبت به نمونه های ثابت) استفاده می کنند که باعث شده ...

بر اساس اطلاعات موجود، کاربران در هنگام چت کردن و حضور در شبکه های اجتماعی، حدوداً 3.6 برابر بیشتر از استیکرها و تصاویر متحرک (نسبت به نمونه های ثابت) استفاده می کنند که باعث شده گوگل در این زمینه دست به کار شود.

پلتفرم Emogi ماهانه 40 میلیون کاربر فعال دارد

کمپانی ساکن مانتین ویو اخیراً - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - با «Emogi»، پلتفرم توسعه دهنده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اموجی و استیکر، وارد همکاری شده و تصاویر متحرک این مجموعه را به کیبورد مجازی محبوب - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خود «Gboard» اضافه کرده است. جالب است بدانید که Emogi آرشیو بزرگی از اموجی، استیکر و گیف (جیف) را در اختیار دارد که با بیش از 40 میلیون کاربر ماهانه، در پلتفرم هایی مانند فیسبوک - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مسنجر و iMessage به کار گرفته می شود.

لازم به ذکر است که Emogi ضمن اعلام همکاری با گوگل، تأیید کرده استیکرهای متحرک - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - موجود در آرشیو خود را به صورت روزانه آپدیت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خواهد کرد و کاربران می توانند با استفاده از آنها، احساسات خود را بهتر به اشتراک بگذارند.

گفتنی است برای استفاده از تصاویر متحرک - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مورد بحث، کافی است اپلیکیشن «Emogi» یا «Gboard» را به رایگان از گوگل پلی استور دانلود کنید که البته این نرم افزارها - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خالی از تبلیغات خواهند بود.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالدران استان آذربایجان غربیتعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالدران استان آذربایجان غربیتعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone