🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37682.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت 9 باتری قوی تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت

اگر بخواهیم شایعات پیرامون گلکسی نوت 9 را جمع بندی کنیم، می توانیم به نسل دوم نمایشگر بیکران (اینفینیتی) با فریم محکم تر و شیشه بادوام تر (همانند آنچه در گلکسی اس 9 و مدل ...

اگر بخواهیم شایعات پیرامون گلکسی نوت 9 را جمع بندی کنیم، می توانیم به نسل دوم نمایشگر بیکران (اینفینیتی) با فریم محکم تر و شیشه بادوام تر (همانند آنچه در گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن دیدیم)، حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر، چیپست اگزینوس 9810 - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - (یا اسنپدراگون 845، بسته به شرایط بازار هدف)، شش گیگابایت حافظه رَم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره نماییم.

با این حال تا به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - امروز خبری در مورد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ظرفیت باتری گلکسی نوت 9 نداشتیم تا اینکه یکی از افشاگران باسابقه دنیای تکنولوژی این قطعه گم شده از پازل را نیز در اختیارمان گذاشته است. این کاربر توییتر امروز اعلام کرده که باتری گلکسی نوت 9 حدود 20 - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - درصد قوی تر از نسل قبلیست و از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - 3300 میلی آمپر ساعت در نوت 8 به 3850 میلی آمپر ساعت می رسد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

با توجه به اینکه سامسونگ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ظرفیت باتری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را نسبت به نسل قبلی تغییر نداده بود، انتظار می رفت چنین رویه ای در مورد فبلت پرچمدار بعدی آنها هم تکرار شود اما ظاهراً این شرکت کره ای تصمیم گرفته وضعیت شارژدهی محصولاتش را بهبود بخشد.

در مورد دوربین گلکسی نوت 9 هم طبق روال معمول باید همان ماژول دوگانه حرفه ای گلکسی اس - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - 9 پلاس را انتظار داشته باشیم، مگر اینکه هنرنمایی اخیر هواوی در P20 و P20 پرو و از بین بردن مرزهای عکاسی با موبایل، سامسونگ را به اتخاذ تدابیر ویژه ای وادار کند.

افشاگر مورد بحث علاوه بر افزایش ظرفیت باتری گلکسی نوت 9 به حسگر اثر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - انگشت زیر نمایشگر نیز اشاره کرده که البته نمونه هایی از این قابلیت را در چند محصول چینی و به خصوص هواوی Mate RS پورشه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دیزاین دیده ایم و بنابراین دیگر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ویژگی انقلابی محسوب نمی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اصلان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ جسارتا شما باغ فروغی خوی هم تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در باغ فروغی شهر خوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone