تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20431.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سنسور لمسی فوق نازک اپل می‌تواند منجر به تولید مک ‌بوک با نمایشگر لمسی شود

در دنیای لپ‌تاپ‌ها محصولات زیادی با صفحه نمایش لمسی وجود دارند، با این حال اپل هنوز مک ‌بوک را با این فناوری وارد بازار نکرده است. اخیرا پتنت جدید اپل با عنوان «سنسور لمسی فوق ...

در دنیای لپ‌تاپ‌ها محصولات زیادی با صفحه نمایش لمسی وجود دارند، با این حال اپل هنوز مک ‌بوک را با این فناوری وارد بازار نکرده است. اخیرا پتنت جدید اپل با عنوان «سنسور لمسی فوق نازک» به ثبت رسیده که امیدها برای مک بوک لمسی را زنده نگه می‌دارد.

اپل هنوز اعتقادی به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نمایشگر لمسی در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مک بوک‌ها ندارد و برای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کاهش انتقادها تصمیم گرفت این محصولات محبوب را به تاچ بار مجهز کند. به گفته «کریگ فدریگی»، نایب رئیس ارشد بخش - تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مهندسی نرم‌افزار اپل، بلند کردن دست برای لمس صفحه یک کار خسته‌کننده است.

با وجود چنین گفته‌هایی، با - تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گذر زمان اپل نیز در سیاست‌های خود تجدیدنظر می‌کند و امکان عرضه مک ‌بوک با نمایشگر لمسی وجود دارد. بر اساس - تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گزارش MSPoweruser، اخیرا یکی از پتنت‌های - تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جدید اپل مورد تایید قرار گرفته که امکان استفاده از آن در لپ‌تاپ‌های آینده این غول دنیای فناوری وجود دارد.

در دسامبر ۲۰۱۹ اپل - تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پتنت سنسور لمسی فوق نازک را به ثبت رساند و دفتر ثبت اختراع ایالات متحده - تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آمریکا - تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آن را در تاریخ ۵ تیر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تایید کرد. همانطور که می‌توان از عنوان این پتنت حدس زد، اپل سنسوری را توسعه داده که بسیار نازک است و می‌تواند منجر به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کاهش ضخامت محصولات این برند شود.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان

در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پتنت اپل به دستگاه خاصی اشاره نشده، با این حال این کمپانی می‌تواند آن را در آیفون، آیپد و حتی مک بوک‌ها نیز مورد استفاده قرار دهد. اگر این شرکت روزی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مک ‌بوک با نمایشگر لمسی وارد بازار کند، نیازی به افزایش ضخامت آن - تعمیرات یخچال فیلور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نخواهد داشت.

بخشی از توضیحات پتنت جدید اپل به شرح زیر است:

«این فناوری می‌تواند تصویر نوری روی نمایشگر را برای پوشش فاصله شیشه بهبود دهد و همچنین کاهش وزن دستگاه را در پی داشته باشد. در برخی نمونه‌ها می‌توان با جدا کردن مدار انعطاف‌پذیر، ضخامت را کاهش داد.»

در حالی که عرضه مک ‌بوک لمسی با ضخامت کم می‌تواند برای بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای فناوری خوشایند باشد، امکان عدم استفاده از پتنت جدید اپل وجود دارد. هیچ تضمینی برای ورود پتنت‌ها به دنیای واقعی وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone