🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19224.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس ۹ پیش از رونمایی با قیمت ۶ هزار دلار در eBay فروش رفت

چندین روز پیش شاهد انتشار تصاویری از نمونه اولیه وان پلاس ۹ بودیم و حالا یکی از کاربران فروشگاه eBay با برگزاری یک مزایده، آن را به قیمت ۶۰۰۰ دلار فروخته است. تصاویر موجود در ...

چندین روز پیش شاهد انتشار تصاویری از نمونه اولیه وان پلاس ۹ بودیم و حالا یکی از کاربران فروشگاه eBay با برگزاری یک مزایده، آن را به قیمت ۶۰۰۰ دلار فروخته - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گیلان استان گیلان - است.

تصاویر موجود در سایت eBay تفاوتی با عکس‌های لو رفته - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گیلان استان گیلان - گذشته ندارد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گیلان استان گیلان - و تنها فاقد واترمارک هستند. این تصاویر از تغییر کم طراحی نسبت به وان پلاس 8T خبر می‌دهند که بزرگترین تغییر آن مربوط به ماژول بزرگ دوربین اصلی می‌شود. روی این ماژول که سه دوربین را میزبانی می‌کند، عبارت «Ultra Shot» به چشم می‌خورد. شایعات به تجهیز این پرچمدار به سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید اشاره دارند.

در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گیلان استان گیلان - تصاویر، این گوشی هوشمند - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گیلان استان گیلان - با رابط کاربری Oxygen OS مبتنی بر اندروید ۱۱ به چشم می‌خورد که البته در حال حاضر از سایت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گیلان استان گیلان - eBay پاک شده‌اند.

این احتمال وجود دارد که فردی تصاویر لو رفته از وان پلاس ۹ را دستکاری کرده باشد و سپس با آپلود آن‌ها در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گیلان استان گیلان - eBay، دست به کلاهبرداری زده باشد. اگر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گیلان استان گیلان - چنین موضوعی هم مطرح نباشد، با یک نمونه اولیه روبه‌رو هستیم و وان پلاس می‌تواند از راه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گیلان استان گیلان - دور آن را از کار بیندازد یا اینکه با خریدار برخورد قانونی کند.

انتظار می‌رود وان پلاس ۹ به صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، نسبت تصویر ۲۰:۹ و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شود و یک حفره درون آن، دوربین سلفی را میزبانی کند. این گوشی هوشمند از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد و دارای ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. دیروز شیائومی از اولین گوشی جهان یعنی می ۱۱ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد.

در حالی که شاید این تصاویر طراحی محصول آینده وان پلاس را نشان دهند، برای معرفی رسمی آن ظاهرا باید تا چندین ماه دیگر یعنی اواسط مارس سال ۲۰۲۱ صبر کنیم. این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گیلان استان گیلان - احتمال وجود دارد که شرکت وان پلاس تصمیم بگیرد در روزهای آینده تغییرات کوچکی در طراحی این گوشی خود اعمال کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر روبیتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روز بخیر نمایندگی شما تختی گیلان هم تعمیرات داره
پاسخ: بله در تختی شهر گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone