🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  3. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19228.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ۱۱ پرو احتمالا کمتر از دو ماه دیگر معرفی می‌شود

حالا که شیائومی از گوشی می ۱۱ رونمایی کرده، شاهد انتشار اطلاعات درباره نسخه پرو آن هستیم. ظاهرا گوشی شیائومی می ۱۱ پرو در اواسط فوریه یعنی کمتر از دو ماه دیگر از راه می‌رسد. ...

حالا که شیائومی از گوشی می ۱۱ رونمایی کرده، شاهد انتشار اطلاعات درباره نسخه پرو آن هستیم. ظاهرا گوشی شیائومی می ۱۱ پرو در اواسط فوریه یعنی کمتر از دو ماه دیگر از راه می‌رسد.

طبق اعلام یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Digital Chat Station»، گوشی شیائومی می ۱۱ پرو در اواسط فوریه ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. این منبع اشاره‌ای به تاریخ دقیق رونمایی از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - این محصول نکرده، اما انتظار دارد که شیائومی آن را به دوربین تله فوتو مجهز شده، ویژگی که نسخه استاندارد این گوشی از آن محروم است.

شیائومی می ۱۱ پرو احتمالا به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - دوربین اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود که عملکرد بالاتری نسبت به دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی مدل استاندارد خواهد داشت. انتظار می‌رود مشخصات نمایشگر این محصولات یکسان باشد و با یک صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مواجه شویم.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان

دیروز شیائومی در مراسمی از گوشی می ۱۱ به صورت رسمی رونمایی کرد، با این حال به تازگی ویدیوی کالبدشکافی آن منتشر شده است. این دستگاه از نمایشگر ۶.۸۱ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - اینچی با رزولوشن +QHD و تراکم پیکسلی ۵۱۵ پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. صفحه نمایش این پرچمدار از +HDR10 پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی برابر ۱۵۰۰ نیت دارد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان

علاوه بر نمایشگر، این احتمال وجود دارد که می ۱۱ پرو مانند نسخه استاندارد دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.85 و لرزشگیر اپتیکال باشد. در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - حالی که می ۱۱ از یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد، ظاهرا مدل پرو - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - به باتری کوچکتر ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود، البته همچنان از فناوری شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی برای می ۱۱ پرو چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ را درنظر می‌گیرد و به احتمال زیاد مانند می ۱۱ از نظر شارژر آن را در دو نسخه روانه بازار خواهد کرد. یکی از نسخه‌های می ۱۱ فاقد شارژر درون جعبه است و مدل دیگر به همراه یک شارژر ۵۵ واتی به فروش می‌رسد که البته قیمت هردو یکسان است و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - کاربر نباید هزینه بیشتری پرداخت کند. پرچمدار آینده شیائومی با رابط کاربری MIUI 12.5 از راه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone