🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19225.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سنسور جدید MIT با قرارگیری درون گیاه سطح آرسنیک خاک را اندازه‌گیری می‌کند

محققان MIT سنسوری برای گیاهان توسعه داده اند که بدون آسیب زیان‌آور درون گیاه قرار گرفته و سطح آرسنیک خاک را اندازه‌گیری می‌کند. محققان Singapore-MIT Alliance for Research and Technology (بازوی تحقیقاتی MIT در سنگاپور) ...

محققان MIT سنسوری - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر همدان استان همدان - برای گیاهان توسعه داده اند که بدون آسیب زیان‌آور درون گیاه قرار گرفته و سطح - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر همدان استان همدان - آرسنیک خاک را اندازه‌گیری می‌کند.

محققان Singapore-MIT Alliance for Research and Technology (بازوی تحقیقاتی MIT در سنگاپور) موفق به ساخت نوعی سنسور نوری برای گیاهان شدند که وجود عنصر سمی آرسنیک در خاک را تشخیص داده و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر همدان استان همدان - سطح آن را اندازه‌گیری می‌کند.

محققان می‌گویند ساخت سنسور مورد بحث مزایای قابل توجهی نسبت به روش‌های سنتی اندازه‌گیری آرسنیک در محیط داشته و استفاده از آن برای نظارت بر زمین کشاورزی و ایمنی غذا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر همدان استان همدان - حائز اهمیت است. آرسنیک (Arsenic)، یک عنصر شیمیایی شبه فلز و سمی است که در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر همدان استان همدان - بسیاری از محصولات کشاورزی از جمله برنج، سبزیجات و برگ‌های چای یافت می‌شود. از آرسنیک و ترکیبات آن به عنوان آفت‌کش استفاده شده و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر همدان استان همدان - برای سلامت انسان و همچنین اکوسیستم ضرر دارد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر همدان استان همدان

قرارگیری طولانی مدت در معرض آرسنیک اثرات مخرب متعددی بر سلامت انسان از جمله سیستم قلبی عروقی می‌گذارد و می‌تواند مشکلاتی همچون دیابت، اختلال‌های مادرزادی، مشکلات پوستی و سرطان بوجود آورد. آرسنیک برای گیاهان نیز مضر بوده و سبب اختلال در رشد آنها و از بین رفتن محصولات کشاورزی می‌شود. سطح آرسنیک خاک می‌تواند در نتیجه فعالیت‌هایی مثل معدن کاری و ذوب فلزات افزایش پیدا کند.

سنسور توسعه داده شده توسط مؤسسه فناوری ماساچوست (MIT)، تغییرات در سطح آرسنیک - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر همدان استان همدان - زمین را با تابش نور (خاصیت فلوئورسانس) نمایش می‌دهد. این سنسور بدون آسیب زیان‌آور به گیاه درون بافت آن قرار گرفته و نظارت آسان‌تر بر میزان آرسنیک جذب شده توسط گیاهان را امکان پذیر می‌کند. به گفته محققان قراردادن سنسورها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر همدان استان همدان - درون گیاهان می‌تواند این موجودات زنده را به ناظران آرسنیک در محیط زیست خودشان تبدیل کرد.

روش‌های کنونی برای نظارت بر سطح آرسنیک زمان بر بوده و به تجهیزات بیشتری نیاز دارد، بنابراین اختراع سنسور مذکور پیشرفت قابل توجهی در این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر همدان استان همدان - زمینه به شمار می‌رود. MIT - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر همدان استان همدان - اشاره می‌کند که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر همدان استان همدان - این سنسورها در نوع خود اولین هستند و نسبت به روش‌های سنتی اندازه‌گیری آرسنیک مزایای بیشتری دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone