🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43375.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

با حکم قاضی آمریکایی، اپل به خاطر شکایت کاربران iOS 6 به دادگاه می رود

چند ماه قبل تعدادی از کاربران موبایل های اپل، از این کمپانی به خاطر اجبار به دریافت iOS 7 و از کار انداختن عمدی پلتفرم ارتباطی «فیس تایم» (FaceTime) در iOS 6 شکایت کردند. اپل ...

چند ماه قبل تعدادی از کاربران موبایل های اپل، از این کمپانی به خاطر اجبار به دریافت iOS 7 و از کار انداختن عمدی پلتفرم ارتباطی «فیس تایم» (FaceTime) در iOS 6 شکایت کردند.

اپل در این مدت تلاش کرد تا مانع از تشکیل پرونده و ارجاع آن به دادگاه شود، اما ظاهراً موفقیتی به دست نیاورده است، چون یکی از قضات ایالتی آمریکا پرونده را تأیید کرده و به مالکین آیفون 4 و 4S اعلام نموده که می توانند شکایت خود از اپل را در دادگاه پیگیری نمایند.

تمام این ماجرا از زمانی آغاز شد که اپل تصمیم گرفت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هزینه استفاده از سرورهای ثالث برای مدیریت تماس های فیس تایم - تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را کاهش - تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دهد، عملیاتی که ماهانه میلیون ها دلار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برای این - تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شرکت هزینه داشت. اهالی کوپرتینو در iOS 7 - تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سیستم ارتباطی فیس تایم را به گونه ای تغییر دادند که نیازی به سرورهای ثالث ندارد.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

با این حال، برخی از کاربران آیفون 4 یا 4S می گویند اپل با دستکاری مجوز امنیتی اپلیکیشن فیس تایم، اجرای آن را روی iOS 6 ناممکن ساخته تا در واقع، کاربران را به اجبار به سمت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - iOS 7 هدایت کند.

اپل می گوید از آنجا که فیس تایم یک اپلیکیشن رایگان است، از کار افتادن آن - تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ضرر و زیانی به کاربران وارد نساخته، اما قاضی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پرونده معتقد است فیس تایم یکی از قابلیت های آیفون به شمار می رود و مبلغی که برای خرید دستگاه موبایل پرداخت شده، - تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قابلیت های آن را هم در بر می گیرد.

از طرف دیگر، قاضی پرونده می - تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گوید «از دسترس خارج - تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کردن فیس تایم به صورت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - عمدی توسط اپل» نقض حقوق کاربران است و اهالی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کوپرتینو باید نسبت به جبران خسارت اقدام ورزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادروز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام مرکز شما سمت شهرک نارنج عباس‌آباد مازندران اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در شهرک نارنج شهر عباس‌آباد مازندران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone