🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43380.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

امکان برداشت وجه نقد از خودپردازهای بانک ملی بدون نیاز به حساب بانکی فراهم شد

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، سرویس جدیدی برای مشتریان این بانک راه اندازی شده که امکان برداشت وجه نقد بدون نیاز به کارت بانکی و یا حتی اطلاعات حساب را از خودپردازها فراهم ...

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، سرویس جدیدی برای مشتریان این بانک راه اندازی شده که امکان برداشت وجه نقد بدون نیاز - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به کارت بانکی و یا حتی اطلاعات حساب را از خودپردازها فراهم می کند.

در این روش صاحب حساب می تواند در دستگاه های خودپرداز بانک ملی، با انتخاب گزینه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برداشت وجه و سپس گزینه «مجوز برداشت به شخص دیگر»، کد ملی و مبلغ مورد نظر خود را وارد کرده و پس از تایید، یک «شناسه 13 رقمی» را به عنوان مجوز برداشت، دریافت کند.

با داشتن کد ملی و شناسه 13 رقمی، می - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - توان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مبلغ از پیش تعیین شده را بدون نیاز به کارت بانکی یا اطلاعات حساب، از خودپرداز دریافت کرد

پس از دریافت شناسه 13 رقمی، مشتری می تواند این شماره را همراه با کد ملی خود در اختیار دیگران قرار داده و امکان برداشت وجه مورد نظر را بدون نیاز به داشتن حساب بانکی برای آنها فراهم کند. البته هر شناسه تا پایان همان روز اعتبار داشته و در صورت عدم استفاده، مبلغ به حساب اصلی باز می گردد.

لازم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به ذکر است که بانک ملی تصمیم دارد برای حذف مراجعه حضوری مشتریان به خودپردازها برای دریافت شناسه مذکور، امکان انجام عملیات مورد بحث را از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - طریق سامانه اینترنتی و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن موبایل نیز فراهم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone