🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43366.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تشریح جزئیات روش جدید فروش اینترنت و جدول نرخ های مصوب

پس از اظهار نظرهای مختلف و سخنان مبهم مسئولین، بالاخره طرح تغییر مدل فروش اینترنت در کشور تصویب و جزئیات آن منتشر شد. بر اساس این مصوبه، فروش حجمی اینترنت با روش کنونی در کشور ...

پس از اظهار نظرهای مختلف و سخنان مبهم مسئولین، بالاخره طرح تغییر مدل فروش اینترنت در کشور تصویب و جزئیات - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آن منتشر شد. - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بر اساس این مصوبه، فروش حجمی اینترنت با روش کنونی در کشور متوقف شده و مدل تعرفه محور به اتصال محور تغییر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خواهد کرد.

صادق عباسی شاهکوه معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در تشریح روش جدید گفت:

روش قبلی فروش اینترنت در کشور تعرفه محور بود که اکنون اتصال محور می شود و اسم روش جدید اینترنت نامحدود نیست.

ردپای تغییر روش فروش اینترنت و چرخش به سمت فروش غیرحجمی از مرداد ماه 95 اعمال شد که به صورت انتخابی بود و گرایش زیادی به سمت آن ایجاد نشد.

در نتیجه به این تصمیم رسیدیم که برای اجرایی شدن کامل فروش غیرحجمی در کشور، روش فروش غیرحجمی باید تنها گزینه کاربران باشد.

عباسی امکان خرید حجم اضافی در روش جدید را نیز مطرح کرد و گفت:

در دنیا در روش اتصال محور، حد مصرفی به عنوان مصرف منصفانه پیش بینی می شود که دو حالت دارد: در حالت اول وقتی مصرف از مقدار مشخصی عبور کرد سرعت را کم می کنند و در حالت دوم، کاربران حجم اضافی خریداری می کنند؛ که با توجه به اینکه در ایران پیش از این خرید حجم اضافی مرسوم بود، حالت دوم را برای اجرا انتخاب کردیم.

وی همچنین درباره قیمت حجم اضافی و تبدیل ترافیک خارجی به داخلی بیان کرد:

برای مصرف بیشتر از سقف تعیین شده، قیمت هر گیگ ترافیک مشخص شده که تقریباً مشابه قبل بوده و هر گیگ ترافیک بین الملل 3 هزار تومان، و هر گیگ ترافیک داخلی با نصف قیمت آن فروخته می شود.

همچنین در این مصوبه امکان فروش حجم اضافی بین الملل تا 40 درصد ارزان تر پیش بینی شده، - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و کاهش قیمت حجم داخلی اضافه تا یک دهم قیمت نیز ممکن است که تفاوت تخفیف مجاز حجم داخلی و خارجی، برای رونق ترافیک داخلی است.

بسته به مصرف کاربر و در صورت تمایل، امکان تبدیل هر گیگ ترافیک خارجی به 2 گیگ ترافیک داخلی نیز فراهم شده است. برای مثال متقاضی می تواند 5 گیگ ترافیک خارجی را با - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - 10 گیگ ترافیک داخلی جا به جا کند.

در پایان می توانید نرخ های نهایی مصوب برای سرویس های مختلف را در جدول زیر مشاهده کنید:

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone