🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  2. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  5. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43363.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

استفاده از هوش مصنوعی برای انتخاب آثار برگزیده در یک رقابت عکاسی

دسته بندی و انتخاب دستی عکس ها آن هم در مقیاس 590 هزار قطعه کار بسیار دشوار و زمانبری است که داوران امسال مسابقه عکاسی «EyeEm» باید آن را انجام می دادند. فستیوال مورد بحث ...

دسته بندی و انتخاب دستی عکس ها آن هم در مقیاس 590 هزار قطعه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کار بسیار دشوار و زمانبری است که داوران امسال مسابقه عکاسی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - «EyeEm» باید آن را انجام می دادند.

فستیوال مورد بحث که امسال بزرگترین در نوع خود بود، شاهد حضور داورانی از نشنال جئوگرافی، VII photo، بی بی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سی و Refinery29 در پنج گروه عکاسی مختلف شامل مناظر طبیعی، عکاسی خیابانی، معماری، پرتره و عکاسی خبری بوده که در این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - میان، هوش مصنوعی به تسریع فرآیند قضاوت کمک بزرگی کرده است.

قابلیت EyeEm Selects با استفاده از یادگیری ماشینی عکس های برتر را انتخاب می کند

داوران برای انتخاب تصاویر برتر، از قابلیتی به نام «EyeEm Selects» در اپلیکیشن مربوطه استفاه کرده اند که بهترین عکس ها را از میان موارد موجود انتخاب می کند. البته این ویژگی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از طریق یادگیری ماشینی و با استفاده از علم و تجربه متخصصان حوزه عکاسی توسعه یافته و هوش مصنوعی آن با تماشای عملکرد ادیتورهای حرفه ای و یادگیری از منطق آنها، توانسته به سطح بسیار پیشرفته ای از تشخیص دست پیدا کند.

گفتنی است در مسابقه EyeEm بیش از 88 هزار نفر از 150 کشور مختلف شرکت کرده اند که در این میان، بیشترین عکس های ارسالی مربوط به گروه عکاسی از مناظر طبیعی بوده است.

در نهایت لازم به ذکر است که هیئت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - داوران EyeEm لیست - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 100 عکس برتر را منتشر کرده اند که پس از رتبه بندی نهایی، نفر اول یک سفر رایگان به فستیوال EyeEm به همراه یک سال کمک و راهنمایی از سوی عکاسان و ادیتورهای حرفه ای را دریافت خواهد کرد. در ضمن عکس های برتر در هر یک از پنج گروه نیز به صورت جهانی منتشر خواهند شد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone