🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43379.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سیستم عامل اندروید به زودی می تواند میزان شارژ باتری هدفون های بی سیم را نشان دهد

گوگل در نظر دارد تا چک کردن میزان شارژ باتری دیوایس های بلوتوث را از طریق سیستم عامل اندروید ساده تر کند. بر اساس گزارشات XDA Developers مشخص شده که پروژه متن باز اندروید (Android Open ...

گوگل در نظر دارد تا چک کردن میزان - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شارژ باتری دیوایس های بلوتوث را از طریق سیستم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عامل اندروید ساده تر کند. بر اساس گزارشات XDA Developers مشخص شده که پروژه متن باز اندروید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - (Android Open Source Project) پشتیبانی از قابلیت دسترسی به اطلاعات باتری دستگاه های بلوتوث از راه دور را اضافه کرده است.

پس از آن که این قابلیت راه خود را به صورت کامل به اندروید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - باز نماید باید منتظر آن باشیم که این سیستم عامل میزان شارژ باتری هر هدست بلوتوث، بلندگو و یا لوازم جانبی دیگر را به نمایش در بیاورد. البته چنین دستگاه هایی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - باید به گونه ای تنظیم شوند تا بتوانند اطلاعات باتری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خود - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - را به اشتراک بگذارند.

بنابراین فکر می کنیم که این ویژگی در ابتدا با بسیاری از دیوایس ها کار نکند. هنوز مشخص نیست که چه قدر طول می کشد تا گوگل این ویژگی را به صورت کامل برای سیستم عامل خود به ارمغان بیاورد. در همین رابطه پیش تر یکی از اعضای تیم مهندسی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اندروید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - O در Reddit Q&A گفته بود:

ما به دنبال آوردن این قابلیت به اندروید هستیم و خوشحالیم که اعلام کنید برخی از شرکای تولید سخت افزار ما آماده پشتیبانی از این قابلیت هستند.

همانطور که این فرد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اشاره کرده است به نظر می رسد برخی از تلفن های هوشمند اندرویدی در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حال حاضر از چنین قابلیتی پشتیبانی کنند. XDA Developers معتقد است سامسونگ، ال جی، وان پلاس و شرکت های دیگر هم اکنون از قابلیت به نمایش در آمدن اطلاعات باتری دستگاه های بلوتوث روی تلفن های هوشمند خود - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پشتیبانی می کنند.

کاملاً مشخص نیست که گوگل چگونه می خواهد این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قابلیت را روی سیستم عامل خود پیاده سازی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نماید. ممکن است اطلاعت مربوط به باتری دیوایس های بلوتوث از طریق یک نوتیفیکیشن به اطلاع کاربر برسد و یا در نوار وضعیت به نمایش در آید.

منعطف بودن این قابلیت نیز گوگل و یا حتی توسعه دهندگان اپلیکیشن ها را قادر می سازد تا هر جایی را که می خواهند برای به نمایش در آوردن اطلاعاتی بیشتر راجع به دستگاه های بلوتوث انتخاب کنند.

اندروید O در حال نهایی شدن است و احتمالاً برای دیدن چنین قابلیتی باید تا نسخه آزمایشی بعدی صبر کنیم. در ادامه نیز بگوییم که با توجه به حذف شدن احتمالی جک 3.5 میلیمتری از پیکسل های جدید گوگل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - باید منتظر چنین قابلیتی در آن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone