🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43378.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اکشن لانچر بعضی قابلیت های اندروید O و امکان تعامل با Google Now را دریافت کرد

اگر از طرفداران اکشن لانچر در اندروید هستید، با دریافت آخرین به روز رسانی آن می توانید ضمن مشاهده بعضی قابلیت های اندروید O مثل پیش نمایش نوتیفیکیشن ها و قرار دادن نقطه نوتیفیکیشن ها ...

اگر از طرفداران اکشن لانچر در اندروید هستید، با دریافت آخرین به روز رسانی آن می توانید ضمن مشاهده بعضی قابلیت های اندروید O مثل پیش نمایش نوتیفیکیشن ها و قرار دادن - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نقطه نوتیفیکیشن ها روی آیکن اپ ها از مزیت تعامل با دستیار گوگل ناو هم برخوردار شوید.

به نظر می رسد که اکشن لانچر آخرین لانچر شخص ثالثی باشد که از تعامل با گوگل ناو پشتیبانی کامل به عمل می آورد. همانطور که می دانید گوگل برای ایجاد این تعامل هیچ API رسمی ای را در اختیار توسعه دهندگان قرار نمی دهد، بنابراین سازندگان اپلیکیشن ها یا باید کاملا از اضافه کردن آن منصرف شوند یا اینکه با خلاقیت خود این مشکل را از سر راه بردارند.

اکشن لانچر شاید آخرین لانچر شخص ثالثی باشد که از تعامل با - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گوگل ناو پشتیبانی کامل به عمل می آورد

برای دسترسی به گوگل ناو در آخرین نسخه اکشن لانچر باید در صفحه خانه اندروید سوایپی به طرف بالا انجام بدهید. البته این دسترسی را - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در حالتی خواهید داشت که از قبل پلاگین ویژه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گوگل ناو را به طور مستقیم  یا غیر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مستقیم و از طریق وبسایت APKMirror دریافت کرده باشید.

همانطور که بالاتر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گفتیم، نسخه 26 اکشن لانچر بعضی قابلیت های وام گرفته از اندروید O را هم به محیط این - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - لانچر می آورد که از جمله آن ها می توان به Notification - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - Dots و پیش - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نمایش نوتیفیکیشن ها اشاره نمود. همچنین در این نسخه شاهد پنل جدیدی نیز - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برای میان بر اپلیکیشن ها هستید.

برای دانلود آخرین نسخه اکشن لانچر می توانید همین حالا به پلی استور مراجعه کنید. توجه داشته باشید که تمام قابلیت های این لانچر از همان ابتدا - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آزاد نیستند و برای استفاده - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از بعضی موارد باید متقبل هزینه شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone